| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| LP Junior kopia bytes... SÅLD !!!! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56861 |
Page 1 of 1 |
| Author: | badlands [ 22 Apr 2011, 19:57 ] |
| Post subject: | LP Junior kopia bytes... SÅLD !!!! |
Guran såld nu.... Har en LP Junior kopia av märket PhotoGenic... Bytte till mig denna här på Bojen men känner att den behöver byta hem. Det är en "TV Yellow" Junior kopia med en P90 (ingen aning om märkning) som faktiskt låter kanon även om det är skruvad hals på den. Det enda är att ena intoneringsskruven (den intoneras via två skruvar i bakkant på stallet) är av ..... Jag har haft den som en "slide-gura" vilket funkat kanon (stämd i öppet G). Kan inte påstå att jag lidit av eventuella intonerings problemet. Nåväl.... Denna får gå till förmån för någonting annat kul... Pedaler är alltid bra att ha... Speciellt loopar eller en Boss PSM-5 men fresta mig med vad ni har ... Värde ? Tja 600 - 800 kanske.... Gigbag finns till men ett byte tycker jag helt ska gå via "face-to-face". Bilder har jag men dom är stooora just nu så jag måste minska ned dom innan jag kan lägga till dom här.... http://www.missingpieces.se |
|
| Author: | FaQed [ 25 Apr 2011, 18:54 ] |
| Post subject: | |
Orkar du skicka över en bild? Blues for the red sun Mariehamn, Åland |
|
| Author: | Stratrat [ 25 Apr 2011, 21:47 ] |
| Post subject: | |
Mailat dig. |
|
| Author: | badlands [ 25 Apr 2011, 21:49 ] |
| Post subject: | |
Mail till FaQed skickat... http://www.missingpieces.se |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|