| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Vill ha fuzz (EJ AKTUELLT) http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56977 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Hoffe [ 25 Apr 2011, 20:16 ] |
| Post subject: | Vill ha fuzz (EJ AKTUELLT) |
Blev en Paul Trombetta MiniBone:) /Thomas |
|
| Author: | lillefar [ 26 Apr 2011, 08:12 ] |
| Post subject: | |
Flying tomato tycker jag du ska kolla in! "Det är aldrig försent att ge upp" |
|
| Author: | Hoffe [ 26 Apr 2011, 10:08 ] |
| Post subject: | |
Tack för tipset Åke! Ska kolla om det kan vara något för mig. Subdecay bygger bra pedaler och jag gillar Liquid Sunshine. /Thomas |
|
| Author: | Hoffe [ 26 Apr 2011, 15:20 ] |
| Post subject: | |
Blev grymt sugen på en Paul Trombetta Minibone efter att ha hört Bojen Stevens YT demo av den. /Thomas |
|
| Author: | crybaby [ 27 Apr 2011, 19:39 ] |
| Post subject: | |
En Ideyha Giga, kanske ? http://www.basslab.de/ideyha.html Låt dig inte luras av storleken. Den låter kalas. <---> Försvinn ur min åsikt !!! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|