Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Vill ha fuzz (EJ AKTUELLT)
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56977
Page 1 of 1

Author:  Hoffe [ 25 Apr 2011, 20:16 ]
Post subject:  Vill ha fuzz (EJ AKTUELLT)

Blev en Paul Trombetta MiniBone:)

/Thomas

Author:  lillefar [ 26 Apr 2011, 08:12 ]
Post subject: 

Flying tomato tycker jag du ska kolla in!

"Det är aldrig försent att ge upp"

Author:  Hoffe [ 26 Apr 2011, 10:08 ]
Post subject: 

Tack för tipset Åke! Ska kolla om det kan vara något för mig. Subdecay bygger bra pedaler och jag gillar Liquid Sunshine.

/Thomas

Author:  Hoffe [ 26 Apr 2011, 15:20 ]
Post subject: 

Blev grymt sugen på en Paul Trombetta Minibone efter att ha hört Bojen Stevens YT demo av den.

/Thomas

Author:  crybaby [ 27 Apr 2011, 19:39 ]
Post subject: 

En Ideyha Giga, kanske ?

http://www.basslab.de/ideyha.html

Låt dig inte luras av storleken.
Den låter kalas.



<--->

Försvinn ur min åsikt !!!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/