Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Marshall 2100 100 watt rörtopp
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=56981
Page 1 of 1

Author:  Walain [ 25 Apr 2011, 21:31 ]
Post subject:  Marshall 2100 100 watt rörtopp

Har en topp för mycket så kollar om någon vill byta denna mot något kul?

Låter grymt, svinbra klassiskt marshallös och grejar även metal.
Servad med nya slutrör för 1,5 år sedan hos lh musik. Dock har jag velat köra den på 50 watt så nu är det bara två slutrör i.

Ej att förväxlas med high gain dual reverb-modellerna. De här är mer som en 2203 fast med mer gain och en solovolym. Mer info här http://www.erikhansen.net/marshallmkIII.php

En väldigt sliten men fungerande fyrtolva (1960) kan ingå vid rätt byte.

Jag är intresserad av någon gura, t ex telecaster, flying v eller lp. Eller något annat, förslag mottages. Bytesvärde ca 7000. Pengar upp och ner kan funka.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/