Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Orange Rocker 30H + PPC212C *BORTBYTT*
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57007
Page 1 of 1

Author:  robis [ 26 Apr 2011, 13:34 ]
Post subject:  Orange Rocker 30H + PPC212C *BORTBYTT*

BORTBYTT

<s>Jag funderar jag på att byta bort mitt orange-stärkeri till förmån för en Fender Kombo eller en gitarr.

Det är en Orange Rocker 30H topp (2 x EL34) med sluten Orange 2x12 låda (2 x Vintage 30) i mycket bra skick.
Orginal fotswitch medföljer. En helt sproilans, oanvänd, uppsättning med rör från Watford Valves medföljer -
2 x Svetlana Winged "C" och 3 x Harma ECC83. (Tusen spänn bara där...)

EDIT: Bytesvärde ca 7500:-

Image

Bättre bilder kan fixas för intresserade. Finns i Karlskoga-trakten.

Maila mig genom profilen eller ring på 070-7253852

Mvh Robert</s>

Author:  Walain [ 02 May 2011, 07:20 ]
Post subject: 

Inte en highway one strata, sunburst m rosewood? Nyskick.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432

Author:  robis [ 02 May 2011, 16:39 ]
Post subject: 

Tjenare

Tack för erbjudandet, strator känns dock inte intressant just nu

/Råbis

Author:  Britbender [ 03 May 2011, 09:39 ]
Post subject: 

kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash
vara nåt ?
mvh
dennis


Ruba dub dub, three men in a tub...

Author:  robis [ 03 May 2011, 19:43 ]
Post subject: 

Quote:
kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash
vara nåt ?
mvh
dennis


Ruba dub dub, three men in a tub...



Hmmm.. Jag är nog ute efter något lite "stabbigare" egentligen..
Det är en sådan här va? http://www.redfish-music.co.uk/shop/ima ... cr_big.jpg

Author:  davidihse [ 03 May 2011, 23:03 ]
Post subject: 

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=57060

?

myspace.com/slackervillezoo

Author:  Britbender [ 03 May 2011, 23:13 ]
Post subject: 

robis wrote:

Quote:
kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash
vara nåt ?
mvh
dennis


Ruba dub dub, three men in a tub...



Hmmm.. Jag är nog ute efter något lite "stabbigare" egentligen..
Det är en sådan här va? http://www.redfish-music.co.uk/shop/ima ... cr_big.jpg


Ja, det är den modellen, min är en japan från tidigt 80-tal....
med ganska stabbig hals, men fruktansvärt skön :)
kan skicka bilder om du e minsta sugen[:p]


Ruba dub dub, three men in a tub...

Author:  robis [ 04 May 2011, 16:16 ]
Post subject: 

davidihse wrote:


Tyvärr inte min kopp med te. Riktigt snygg var den dock

Author:  robis [ 04 May 2011, 16:17 ]
Post subject: 

Britbender wrote:

robis wrote:

Quote:
kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash
vara nåt ?
mvh
dennis


Ruba dub dub, three men in a tub...



Hmmm.. Jag är nog ute efter något lite "stabbigare" egentligen..
Det är en sådan här va? http://www.redfish-music.co.uk/shop/ima ... cr_big.jpg


Ja, det är den modellen, min är en japan från tidigt 80-tal....
med ganska stabbig hals, men fruktansvärt skön :)
kan skicka bilder om du e minsta sugen[:p]


Ruba dub dub, three men in a tub...



Tack - jag får dock be att passa för stunden.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/