| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Orange Rocker 30H + PPC212C *BORTBYTT* http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57007 |
Page 1 of 1 |
| Author: | robis [ 26 Apr 2011, 13:34 ] |
| Post subject: | Orange Rocker 30H + PPC212C *BORTBYTT* |
BORTBYTT <s>Jag funderar jag på att byta bort mitt orange-stärkeri till förmån för en Fender Kombo eller en gitarr. Det är en Orange Rocker 30H topp (2 x EL34) med sluten Orange 2x12 låda (2 x Vintage 30) i mycket bra skick. Orginal fotswitch medföljer. En helt sproilans, oanvänd, uppsättning med rör från Watford Valves medföljer - 2 x Svetlana Winged "C" och 3 x Harma ECC83. (Tusen spänn bara där...) EDIT: Bytesvärde ca 7500:- Bättre bilder kan fixas för intresserade. Finns i Karlskoga-trakten. Maila mig genom profilen eller ring på 070-7253852 Mvh Robert</s> |
|
| Author: | Walain [ 02 May 2011, 07:20 ] |
| Post subject: | |
Inte en highway one strata, sunburst m rosewood? Nyskick. Hård rock n roll: http://www.myspace.com/ironlambofficial Slafsig death metal: http://www.myspace.com/generalsurgery Officiell Fender-artist http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432 |
|
| Author: | robis [ 02 May 2011, 16:39 ] |
| Post subject: | |
Tjenare Tack för erbjudandet, strator känns dock inte intressant just nu /Råbis |
|
| Author: | Britbender [ 03 May 2011, 09:39 ] |
| Post subject: | |
kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash vara nåt ? mvh dennis Ruba dub dub, three men in a tub... |
|
| Author: | robis [ 03 May 2011, 19:43 ] |
| Post subject: | |
Quote: kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash vara nåt ? mvh dennis Ruba dub dub, three men in a tub... Hmmm.. Jag är nog ute efter något lite "stabbigare" egentligen.. Det är en sådan här va? http://www.redfish-music.co.uk/shop/ima ... cr_big.jpg |
|
| Author: | davidihse [ 03 May 2011, 23:03 ] |
| Post subject: | |
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=57060 ? myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | Britbender [ 03 May 2011, 23:13 ] |
| Post subject: | |
robis wrote: Quote: kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash vara nåt ? mvh dennis Ruba dub dub, three men in a tub... Hmmm.. Jag är nog ute efter något lite "stabbigare" egentligen.. Det är en sådan här va? http://www.redfish-music.co.uk/shop/ima ... cr_big.jpg Ja, det är den modellen, min är en japan från tidigt 80-tal.... med ganska stabbig hals, men fruktansvärt skön kan skicka bilder om du e minsta sugen[:p] Ruba dub dub, three men in a tub... |
|
| Author: | robis [ 04 May 2011, 16:16 ] |
| Post subject: | |
davidihse wrote: Tyvärr inte min kopp med te. Riktigt snygg var den dock |
|
| Author: | robis [ 04 May 2011, 16:17 ] |
| Post subject: | |
Britbender wrote: robis wrote: Quote: kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash vara nåt ? mvh dennis Ruba dub dub, three men in a tub... Hmmm.. Jag är nog ute efter något lite "stabbigare" egentligen.. Det är en sådan här va? http://www.redfish-music.co.uk/shop/ima ... cr_big.jpg Ja, det är den modellen, min är en japan från tidigt 80-tal.... med ganska stabbig hals, men fruktansvärt skön kan skicka bilder om du e minsta sugen[:p] Ruba dub dub, three men in a tub... Tack - jag får dock be att passa för stunden. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|