| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gibson P90 dogear mot wraparound. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57089 |
Page 1 of 1 |
| Author: | tn97ahs [ 28 Apr 2011, 08:14 ] |
| Post subject: | Gibson P90 dogear mot wraparound. |
En svart Gibson P90 dogear. Ny i originalförpackning och bara testad. Bytes p g a att den inte faller mig i smaken. Behöver i stället ett intonerbart, alternativt förintonerat wraparound-stall av bra kvalitet till en Junior. Badass, Tonepros, Gotoh, Wilkinsson eller liknande. Krom/nickel skall det vara. Är det ett förintonerat stall måste det vara för ospunnen G-sträng. AH |
|
| Author: | fergusonanders [ 28 Apr 2011, 10:29 ] |
| Post subject: | |
du har ett mail. /Anders |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|