Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Gibson P90 dogear mot wraparound.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57089
Page 1 of 1

Author:  tn97ahs [ 28 Apr 2011, 08:14 ]
Post subject:  Gibson P90 dogear mot wraparound.

En svart Gibson P90 dogear. Ny i originalförpackning och bara testad. Bytes p g a att den inte faller mig i smaken. Behöver i stället ett intonerbart, alternativt förintonerat wraparound-stall av bra kvalitet till en Junior. Badass, Tonepros, Gotoh, Wilkinsson eller liknande. Krom/nickel skall det vara. Är det ett förintonerat stall måste det vara för ospunnen G-sträng.

AH

Author:  fergusonanders [ 28 Apr 2011, 10:29 ]
Post subject: 

du har ett mail.

/Anders

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/