| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Svart drak-tele mot stratigt? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57134 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rawburt [ 29 Apr 2011, 12:09 ] |
| Post subject: | Svart drak-tele mot stratigt? |
Svart African Mahogny-kropp med nitrocellulose-finish, lönnhals med rosewood-bräda, 16" radie, 22 medium-band, MOP & Abalone inlay, Artec Hot Rail Tele Alnico Bridge = 11.2k (+/- 0.5k) (Model Number: ARTEC TRA-73IV), Artec Tele Alnico neck pickup = 5.1k (+/- 0.5k) (Model number: ARTEC TFA-40C), mässingssadel. Kroppen skulle behöva poleras, det finns lite ytliga pytte-repor. Lackmiss vid inputjacket (se bild) En ding (se bild) och en mikroflisa ur (se bild). Nån som är sugen på en kanon trevlig gitarr med mycket twang? Jag kan byta mot en annan gitarr, föreslå? Inget case men fin kartong-låda att åka buss i. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Author: | rawburt [ 29 Apr 2011, 15:30 ] |
| Post subject: | |
Förresten, bytesvärde c:a 2500:-.. eller uppåt. [:)] |
|
| Author: | Walain [ 29 Apr 2011, 17:03 ] |
| Post subject: | |
Vad är det för märke/vem har byggt guran? Hård rock n roll: http://www.myspace.com/ironlambofficial Slafsig death metal: http://www.myspace.com/generalsurgery Officiell Fender-artist http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432 |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|