Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Klart!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57361
Page 1 of 1

Author:  daffyd [ 03 May 2011, 23:48 ]
Post subject:  Klart!

Någon som vill byta?
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com

Author:  Urban [ 04 May 2011, 09:14 ]
Post subject: 

Jag har ett set Grover i krom. Bild på likadana:

Image

Väldigt lite använda då jag hade dessa ett kort tag på min SG. När SG'n såldes ville köparen ha orginalmekaniken på.

Hur ser dina Sperzel ut?

Author:  daffyd [ 04 May 2011, 12:22 ]
Post subject: 

Kanon![:)] Matt krom med de svängda huvet. http://www.specialtyguitars.com/tuners/trimlock.html som dom översta här.
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com

Author:  Urban [ 04 May 2011, 12:57 ]
Post subject: 

Perfekt.
Du har mailsvar med adress osv..

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/