| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Hartke'n SÅLD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57372 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Sir Realistic [ 04 May 2011, 09:06 ] |
| Post subject: | Hartke'n SÅLD |
<font size="6"><b>SÅLD</b></font id="size6"> <font size="1">Någon som är intresserad av en liten <b>basrigg Hartke HA3500 + låda VX410</b>. Tänkte mig ett byte mot en <b>gitarr-combo typ 30w helrör</b>. Eller ev. bara en topp av lämpligt slag. Kom med förslag. Stockholmstrakten måste're va' - har ingen bil och orkar inte ordna frakt utanför 08-området.</font id="size1"> <font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1"> [url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"] sir.realistic(snabel)hotmail.com |
|
| Author: | busbusf18 [ 04 May 2011, 14:26 ] |
| Post subject: | |
Om du skulle tänka dig att sälja, vad skulle prislappen hamna på? |
|
| Author: | Sir Realistic [ 05 May 2011, 12:35 ] |
| Post subject: | |
Jag kan tänka mig att sälja. Prisidé 5.000.- för rubbet. Eller vad är du beredd att ge? <font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1"> [url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"] sir.realistic(snabel)hotmail.com |
|
| Author: | busbusf18 [ 06 May 2011, 00:41 ] |
| Post subject: | |
Ska kolla bassist om han , återkommer! Finns stacken i sthlm? |
|
| Author: | Sir Realistic [ 06 May 2011, 15:08 ] |
| Post subject: | |
Den finns i Stockholm, Södermalm <font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1"> [url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"] sir.realistic(snabel)hotmail.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|