Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Hartke'n SÅLD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57372
Page 1 of 1

Author:  Sir Realistic [ 04 May 2011, 09:06 ]
Post subject:  Hartke'n SÅLD

<font size="6"><b>SÅLD</b></font id="size6">

<font size="1">Någon som är intresserad av en liten
<b>basrigg Hartke HA3500 + låda VX410</b>.

Tänkte mig ett byte mot en <b>gitarr-combo typ 30w helrör</b>.
Eller ev. bara en topp av lämpligt slag.

Kom med förslag.

Stockholmstrakten måste're va' - har ingen bil och orkar inte ordna frakt utanför 08-området.</font id="size1">
<font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1">
[url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"]Image[/url]
sir.realistic(snabel)hotmail.com

Author:  busbusf18 [ 04 May 2011, 14:26 ]
Post subject: 

Om du skulle tänka dig att sälja, vad skulle prislappen hamna på?

Author:  Sir Realistic [ 05 May 2011, 12:35 ]
Post subject: 

Jag kan tänka mig att sälja.

Prisidé 5.000.- för rubbet.
Eller vad är du beredd att ge?

<font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1">
[url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"]Image[/url]
sir.realistic(snabel)hotmail.com

Author:  busbusf18 [ 06 May 2011, 00:41 ]
Post subject: 

Ska kolla bassist om han , återkommer!
Finns stacken i sthlm?

Author:  Sir Realistic [ 06 May 2011, 15:08 ]
Post subject: 

Den finns i Stockholm, Södermalm

<font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1">
[url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"]Image[/url]
sir.realistic(snabel)hotmail.com

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/