| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Zvex Nanohead (Såld) http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57437 |
Page 1 of 1 |
| Author: | NG-11 [ 05 May 2011, 21:01 ] |
| Post subject: | Zvex Nanohead (Såld) |
Byter min Zvex Nanohead perfekt hemmastärkare.värde på Zvexen är 3000kr Mot en bra Stratakropp gärna sunburst.svart eller röd ska passa vintagestall och vara s-s-s fräst eller en RW hals till strata |
|
| Author: | Goran [ 06 May 2011, 07:19 ] |
| Post subject: | |
Har en Fender MIM Classic 50´s kropp i mycket bra skick, tvåtons sunburst med snyggt mönstrad al. Kan det vara nåt? |
|
| Author: | NG-11 [ 06 May 2011, 16:45 ] |
| Post subject: | |
Du har mail Goran |
|
| Author: | Goran [ 08 May 2011, 10:34 ] |
| Post subject: | |
Besvarat! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|