Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Zvex Nanohead (Såld)
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57437
Page 1 of 1

Author:  NG-11 [ 05 May 2011, 21:01 ]
Post subject:  Zvex Nanohead (Såld)

Byter min Zvex Nanohead perfekt hemmastärkare.värde på Zvexen är 3000kr
Mot en bra Stratakropp gärna sunburst.svart eller röd
ska passa vintagestall och vara s-s-s fräst
eller en RW hals till strata

Author:  Goran [ 06 May 2011, 07:19 ]
Post subject: 

Har en Fender MIM Classic 50´s kropp i mycket bra skick, tvåtons sunburst med snyggt mönstrad al.
Kan det vara nåt?

Author:  NG-11 [ 06 May 2011, 16:45 ]
Post subject: 

Du har mail Goran

Author:  Goran [ 08 May 2011, 10:34 ]
Post subject: 

Besvarat!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/