View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 00:26



Reply to topic  [ 7 posts ] 
Fender Deville mot annan förstärkare 
Author Message

Joined: 11 Jul 2006, 16:05
Posts: 342
Location:
Post Fender Deville mot annan förstärkare
Är intresserad av byte mot en annan rörstärkare i samma prisklass

Intressant:
Peavey Classic 50
Vox (rör - kom med förslag)
Bogner Alchemist

Har du andra förslag.. hör av dig! Jag är open minded.

Jag ska börja på ett nytt pedalbord och tar därför gärna pedalbordsprylar som t.ex själva bordet i delbyte.

Devillen är i bra skick! Jag köpte den ny för knappt 2 år sedan och den har bara gigats med ett fåtal ggr.

Släng iväg ett mail om ni är intresserade.


07 May 2011, 02:51
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 22:52
Posts: 3454
Location: Sthlms Län
Post 
Tjena! är det 2*12 an??

//Stefan [:)]

Image -----VIP----- sajejo(snabel-a) hotmail.com


28 May 2011, 08:56
Profile
User avatar

Joined: 28 Jan 2008, 21:39
Posts: 867
Location:
Post 
Testar ditt öppna sinne med denna:

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=57653

"Det finns alltid plats för mer"


29 May 2011, 08:47
Profile ICQ WWW

Joined: 11 Jan 2004, 13:35
Posts: 204
Post 
Tjena.
Äger en Peavey Classic 50.
Skulle kunna vara intressant. Är din en tvåtolva? Fyrtia? Vad?

<hr noshade size="1">
Image


30 May 2011, 21:42
Profile

Joined: 11 Jul 2006, 16:05
Posts: 342
Location:
Post 
VIP wrote:

Tjena! är det 2*12 an??

//Stefan [:)]

Image -----VIP----- sajejo(snabel-a) hotmail.com


Yes. Det är en 2x12!


31 May 2011, 15:09
Profile ICQ WWW

Joined: 11 Jul 2006, 16:05
Posts: 342
Location:
Post 
Herb wrote:

Testar ditt öppna sinne med denna:

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=57653

"Det finns alltid plats för mer"


Hmmm.. Jag har aldrig varit ett fan av Randalls förstärkare. Sticker den här combon ut från resten av deras grejer?


31 May 2011, 15:12
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 28 Jan 2008, 21:39
Posts: 867
Location:
Post 
hamer wrote:

Herb wrote:

Testar ditt öppna sinne med denna:

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=57653

"Det finns alltid plats för mer"


Hmmm.. Jag har aldrig varit ett fan av Randalls förstärkare. Sticker den här combon ut från resten av deras grejer?


Vill inte låta som en dålig försäljare, "jomenvisst!". Testa den gärna, möjligheterna att ratta in bra ljud är väldigt stora.

"Det finns alltid plats för mer"


31 May 2011, 20:06
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.