
Stratocaster mot Telecaster



En Made in Mexico Deluxe strata, strippade lacken på den och cellulosa lackade med Mary Kay White, alltså inget proffsjobb men den ser helt ok ut tycker jag, den låter bättre iallafall.
Huvudet har jag format om för att likna en Landric Retromaster, cellulosa lackade den del som jag sågade
Wilkinson 5+1 stall, kluson stämmisar, Lundgren 50's Formvar mickar och uppgraderat med pottar och en konding + kablar
En i mina öron mycket bra gitarr, men jag vill ha en Telecaster med uppgraderade mickar och elektronik