| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Stratocaster mot Telecaster http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57641 |
Page 1 of 1 |
| Author: | KingsHighway [ 10 May 2011, 19:33 ] |
| Post subject: | Stratocaster mot Telecaster |
![]() ![]() ![]() En Made in Mexico Deluxe strata, strippade lacken på den och cellulosa lackade med Mary Kay White, alltså inget proffsjobb men den ser helt ok ut tycker jag, den låter bättre iallafall. Huvudet har jag format om för att likna en Landric Retromaster, cellulosa lackade den del som jag sågade Wilkinson 5+1 stall, kluson stämmisar, Lundgren 50's Formvar mickar och uppgraderat med pottar och en konding + kablar En i mina öron mycket bra gitarr, men jag vill ha en Telecaster med uppgraderade mickar och elektronik |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|