Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Stratocaster mot Telecaster
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=57641
Page 1 of 1

Author:  KingsHighway [ 10 May 2011, 19:33 ]
Post subject:  Stratocaster mot Telecaster

Image

Image

Image

En Made in Mexico Deluxe strata, strippade lacken på den och cellulosa lackade med Mary Kay White, alltså inget proffsjobb men den ser helt ok ut tycker jag, den låter bättre iallafall.

Huvudet har jag format om för att likna en Landric Retromaster, cellulosa lackade den del som jag sågade

Wilkinson 5+1 stall, kluson stämmisar, Lundgren 50's Formvar mickar och uppgraderat med pottar och en konding + kablar

En i mina öron mycket bra gitarr, men jag vill ha en Telecaster med uppgraderade mickar och elektronik

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/