Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Föll för frestelsen på Ebay
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=58516
Page 1 of 1

Author:  Hoffe [ 30 May 2011, 12:14 ]
Post subject:  Föll för frestelsen på Ebay

Blev en Kenny Wayne Shepherd stratahals från the Stratosphere.
Helt rätt i specarna. 12" radie, fet hals och jumboband.

Author:  kjelle [ 30 May 2011, 22:51 ]
Post subject: 

Hoffe, David tingade min Musikraft RW hals, men jag har en feting Musikraft med lönnbräda och resten enligt dina önskemål. Inklusive vintagestuk stämmisar och översadel. En vacker hals, och nåt rejält att hålla i. Inte lika fet som Nocasterhalsar, som i mitt tycke är för feta.

Kan de va nåt? AMP11 pedalen kunde vara intressant för min del.

Image

Author:  Hoffe [ 30 May 2011, 23:01 ]
Post subject: 

Hade ju vart något det. Men halsen ska sitta på min Tokai Gold starstrata med 60ies stuk och traditionell som man är så vill jag behålla det stuket.
Annars är lönnhalsar favoriten:)

/Thomas

Author:  kjelle [ 30 May 2011, 23:12 ]
Post subject: 

OK, synd

Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/