Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Concert II med celestion gold bytes...
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=58601
Page 1 of 1

Author:  davidihse [ 31 May 2011, 21:03 ]
Post subject:  Fender Concert II med celestion gold bytes...

mot en gitarr.
En point to point stärkare från Fender, 30 år gammal, i kalasskick och designad av Paul Rivera. Den rena kanalen låter mycket, mycket bra, och i bandsammanhang så lyser ett vintage fendersound igenom! Och härliga rock'n'roll ljud från 80-talet och bakåt hittar du på OD kanalen. I och med att den är PtP så är den mycket lättmoddad. Har spenderat en del tid att hitta förstegsrör som jag gillar och dom bästa ingår så klart. När jag fick den var det yttre slitet på ett inte särskillt snyggt sätt så jag tog bort tolexen och anpassade knobs och fronttyg därefter.
Den skickas ogärna, men eventuell frakt kan så klart lösas. Orginal footswitch istället för annan footswitch höjer bytesvärdet. Och för att övertyga dig helt, det sitter 2 fantastiska element i stärkaren. Celestion G 10 Gold, kostar i sverige 2700 styck! Så Fenders sista handlödda stärkare med dom bästa elementen, vad väntar du på? Bytes mot trevlig gitarr.
Och här är skönheten!
Och här är skönheten!
Image
Image
Image

myspace.com/slackervillezoo

myspace.com/slackervillezoo

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/