Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Hagström Bass 210 mot tom 1x12 låda
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=58776
Page 1 of 1

Author:  Fretless [ 04 Jun 2011, 14:26 ]
Post subject:  Hagström Bass 210 mot tom 1x12 låda

Har 2 styck Hagström Bass 210 toppar.
En har fungerat som reservdelare av tidigare ägare.
Kan skicka foton så ni ser vad ni får.
Önskar byta denna klenod mot en tom 1x12 låda i nästan vilket skick som helst. Har ni en med element i så går detta bra med. Men det kommer att plockas ur så skruva gärna ut det ni själva och behåll det ;)

OBS! 1 st topp är det som gäller alltså.

Kommande Fretlessgig:

23/7 VNF Festivalen, Dala-Järna

http://www.myspace.com/fretlessmister

Author:  Fretless [ 04 Jun 2011, 16:27 ]
Post subject: 

Det är alltså reservdelstoppen denna annons gäller. Kände att jag var lite otydlig med detta!

Kommande Fretlessgig:

23/7 VNF Festivalen, Dala-Järna

http://www.myspace.com/fretlessmister

Author:  Fretless [ 05 Jun 2011, 11:02 ]
Post subject: 

Låda är nu fixad på annat sätt.
Reservdelstoppen finns kvar. Bara att lägga ut ett bud på den.


Kommande Fretlessgig:

23/7 VNF Festivalen, Dala-Järna

http://www.myspace.com/fretlessmister

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/