Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Ibanez ac50/Fender Lite Ash Tele >> Yamaha SA 2200
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59205
Page 1 of 1

Author:  leffje [ 13 Jun 2011, 08:40 ]
Post subject:  Ibanez ac50/Fender Lite Ash Tele >> Yamaha SA 2200

Ibanez
http://www.ibanezregister.com/images/im ... 0cs-90.jpg
Bytt mickar till SD 59 (paf) hals och SD JB 4 stall, bytt volympott till
RS Guitarworks 500k Super Potentiometer-Long.
Eller säljes för: 2.500 SEK
Image

Fender Lite Ash Tele (blond)
Kanontele som är ompysslad och injusterad.
Säljes för:?? 3500 SEK ??
Image
Image

Author:  tubeman [ 01 Jul 2011, 14:46 ]
Post subject: 

Inte riktigt vad du efterfrågade, men jag testar ändå. Sugen?

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=59923

Author:  leffje [ 01 Jul 2011, 19:28 ]
Post subject: 

tubeman wrote:

Inte riktigt vad du efterfrågade, men jag testar ändå. Sugen?

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=59923


Hejsan
Den ser helt ok ut men det är inte riktigt "rätt"
Tack i allafall.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/