| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez ac50/Fender Lite Ash Tele >> Yamaha SA 2200 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59205 |
Page 1 of 1 |
| Author: | leffje [ 13 Jun 2011, 08:40 ] |
| Post subject: | Ibanez ac50/Fender Lite Ash Tele >> Yamaha SA 2200 |
Ibanez http://www.ibanezregister.com/images/im ... 0cs-90.jpg Bytt mickar till SD 59 (paf) hals och SD JB 4 stall, bytt volympott till RS Guitarworks 500k Super Potentiometer-Long. Eller säljes för: 2.500 SEK ![]() Fender Lite Ash Tele (blond) Kanontele som är ompysslad och injusterad. Säljes för:?? 3500 SEK ?? ![]()
|
|
| Author: | tubeman [ 01 Jul 2011, 14:46 ] |
| Post subject: | |
Inte riktigt vad du efterfrågade, men jag testar ändå. Sugen? http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=59923 |
|
| Author: | leffje [ 01 Jul 2011, 19:28 ] |
| Post subject: | |
tubeman wrote: Inte riktigt vad du efterfrågade, men jag testar ändå. Sugen? http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=59923 Hejsan Den ser helt ok ut men det är inte riktigt "rätt" Tack i allafall. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|