| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Strata mot tele.. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59209 |
Page 1 of 1 |
| Author: | d-drop [ 13 Jun 2011, 09:55 ] |
| Post subject: | Strata mot tele.. |
Eller förslag, bigsby och halvakustiskt är intressant. Riktigt trä, squirehals, alnicomickar, stålblock. Det är vad jag vet om den. Snygg(tycker jag) trevlig att spela på. Finns i kållered och byten på plats är att föredra men jag kan skicka. ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.myspace.com/stackhouseofficial http://www.myspace.com/bozemanssimplex |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|