Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Strata mot tele..
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59209
Page 1 of 1

Author:  d-drop [ 13 Jun 2011, 09:55 ]
Post subject:  Strata mot tele..

Eller förslag, bigsby och halvakustiskt är intressant.
Riktigt trä, squirehals, alnicomickar, stålblock. Det är vad jag vet om den. Snygg(tycker jag) trevlig att spela på. Finns i kållered och byten på plats är att föredra men jag kan skicka.

Image
Image
Image
Image

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/