 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Roland gr-20 m gk-2 mick- Deal! Borta!
| Author |
Message |
|
clapton71
Joined: 15 Mar 2008, 18:36 Posts: 4460 Location: Örsundsbro
|
 Roland gr-20 m gk-2 mick- Deal! Borta!
Orginalkartongen kvar, manualen utskriven från roland.com.
En enkel gitarrsynth där du inte kan pilla bort dig så mycket bland ljuden. Kvaliteten på ljuden håller hög klass och bygger på rolands jv 1080, tror jag.
Bytes mot nåt annat kul, värde ca 3000 kr
Matte
|
| 16 Jun 2011, 10:11 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
|
| 16 Jun 2011, 12:20 |
|
 |
|
clapton71
Joined: 15 Mar 2008, 18:36 Posts: 4460 Location: Örsundsbro
|
Hej Goran,
maila mig lite bilder och ditt bytesvärde så ska jag fundera på't. Matte
|
| 16 Jun 2011, 12:54 |
|
 |
|
clapton71
Joined: 15 Mar 2008, 18:36 Posts: 4460 Location: Örsundsbro
|
Upp igen!
|
| 30 Jun 2011, 17:23 |
|
 |
|
Magnus Olsson
Joined: 09 Dec 2007, 23:13 Posts: 10955 Location: I skogen utanför Göteborg
|
Jag är intresserad, något speciellt du letar efter eller skall jag bara fresta lite?
Kollar vad jag har i morgonförmiddag.
/Magnus
|
| 01 Jul 2011, 00:52 |
|
 |
|
clapton71
Joined: 15 Mar 2008, 18:36 Posts: 4460 Location: Örsundsbro
|
Magnus Olsson wrote: Jag är intresserad, något speciellt du letar efter eller skall jag bara fresta lite?
Kollar vad jag har i morgonförmiddag.
/Magnus
Pedaler är kul, liten rörstärk behöver jag också tror jag. Inga mickar däremot, men kanske en billig gitarr av nåt slag. Annars vet jag inte, överraska mig! Matte
|
| 01 Jul 2011, 10:03 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
Hej Matte! Här kommer måhända ett något galet och oväntat bytesförslag [;)] Hemmakeyboard: http://usa.yamaha.com/products/musical- ... mode=model<font size="4"><b>+</b></font id="size4"> Gura: http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=48637Grejorna kan levereras till Örsundsbro i början av nästa vecka. Pär [:)]
|
| 02 Jul 2011, 21:56 |
|
 |
|
clapton71
Joined: 15 Mar 2008, 18:36 Posts: 4460 Location: Örsundsbro
|
Hej Pär,
keyboard går tyvärr bort, fullt på den fronten här hemma. Gitarren är väl ok, har du någon pedal att slänga med dealen? Matte
|
| 02 Jul 2011, 22:20 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
clapton71 wrote: Hej Pär,
keyboard går tyvärr bort, fullt på den fronten här hemma. Gitarren är väl ok, har du någon pedal att slänga med dealen? Matte
Har en sån här: http://siouxguitars.com/index.php?page= ... t&Itemid=2En robust och välbyggd sak som låter...Flanger. EDIT: Om du får bättre passande bytesförslag från annat håll, men ändå har tillstymmelse till GAS på gitarren, så finns det massor med prylar jag gärna byter till mig. Exv: Gitarrkabel av bättre sort, Pedaler - Chorus, Fulldrive, DD-3 m.m. Ett Eminence C-Rex skulle inte heller sitta ivägen, om du råkar sitta på ett sånt [:)]
|
| 02 Jul 2011, 22:45 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|