arinihsd wrote:
Det står 15/ohm på bak på talspolen !
Ja, det är som vanligt helt värdelöst att vara besservisser. Sorry[:I].
[/quote]
Du behöver inte alls ursäkta ditt inlägg i tråden, helt OK.....
"Besserwisser".....nej det tycker jag inte heller att det var.
[:)][:D]