| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gitarrer - Uppdatering http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59684 |
Page 1 of 1 |
| Author: | The Bluesman [ 23 Jun 2011, 01:30 ] |
| Post subject: | Gitarrer - Uppdatering |
Har du dåligt med stålar så är väl byten en bra ide? Squier Candy Röd, http://www.thomann.de/se/fender_squier_ ... at_car.htm Texas Tobacco, Texas Vintage vit, http://gmf.jetshop.se/gitarr--bas/elgitarr-c-415-1.aspx USA kropp om det blir ett bra byte/pris! Eller annan färg på kropp! Byter mot boxar tex Boss TU3,CE-5, Wha-Wha, EJ-200 inkl. mick, PS3 spel, kastspö, båtmotor c:a 5Hk, pengar, 1x12" låda (tom) eller kanske annat som jag inte visste jag ville/behöver ha. <font color="blue">Intresserad av köp av ovan nämda varor om inget passar i byte!</font id="blue"> Mäjla till - bluesmanboy[8D]hotmail.com
|
|
| Author: | haellgren [ 23 Jun 2011, 17:41 ] |
| Post subject: | |
Tror jag har en Burstbucker 3 samt en Shure sm57 liggandes om jag inte missminner mig, om det kan va nått ?
|
|
| Author: | Britbender [ 23 Jun 2011, 19:09 ] |
| Post subject: | |
och jag har en way huge - swollen pickle (fuzz), om det kan va nåt ? mvh D Ruba dub dub, three men in a tub... |
|
| Author: | Goran [ 25 Jun 2011, 07:49 ] |
| Post subject: | |
En Dunlop Jimi Hendrix wah som är moddad med true bypass, bortagen buffer och några komponeter till för att få den låta bättre. Mot Squiern? |
|
| Author: | FenderBender [ 22 Jul 2011, 14:04 ] |
| Post subject: | |
Mail, Sir! [:)] ![]() <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2"> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|