Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Gitarrer - Uppdatering
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59684
Page 1 of 1

Author:  The Bluesman [ 23 Jun 2011, 01:30 ]
Post subject:  Gitarrer - Uppdatering

Har du dåligt med stålar så är väl byten en bra ide?
Squier Candy Röd,
http://www.thomann.de/se/fender_squier_ ... at_car.htm

Texas Tobacco, Texas Vintage vit,
http://gmf.jetshop.se/gitarr--bas/elgitarr-c-415-1.aspx

USA kropp om det blir ett bra byte/pris! Eller annan färg på kropp!

Byter mot boxar tex Boss TU3,CE-5, Wha-Wha, EJ-200 inkl. mick, PS3 spel, kastspö, båtmotor c:a 5Hk, pengar, 1x12" låda (tom)
eller kanske annat som jag inte visste jag ville/behöver ha.

<font color="blue">Intresserad av köp av ovan nämda varor om inget passar i byte!</font id="blue">
Mäjla till - bluesmanboy[8D]hotmail.com

Image

Author:  haellgren [ 23 Jun 2011, 17:41 ]
Post subject: 

Tror jag har en Burstbucker 3 samt en Shure sm57 liggandes om jag inte missminner mig, om det kan va nått ?

Image

Author:  Britbender [ 23 Jun 2011, 19:09 ]
Post subject: 

och jag har en way huge - swollen pickle (fuzz), om det kan va nåt ?
mvh
D

Ruba dub dub, three men in a tub...

Author:  Goran [ 25 Jun 2011, 07:49 ]
Post subject: 

En Dunlop Jimi Hendrix wah som är moddad med true bypass, bortagen buffer och några komponeter till för att få den låta bättre.
Mot Squiern?

Author:  FenderBender [ 22 Jul 2011, 14:04 ]
Post subject: 

Mail, Sir! [:)]

Image
<font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/