Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Apple iMac 20" 2.16 Intel - bortbytad
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59720
Page 1 of 1

Author:  rawburt [ 23 Jun 2011, 15:51 ]
Post subject:  Apple iMac 20" 2.16 Intel - bortbytad

Bytesvärde 3-4'? Gitarr, förstärkare, bas, pengar, studiogrejs är kul? (edit: Jag har behov av en mindre platt-tv med HDMI?)

-----

Modelnr: MA589S/A Inköpt 2007-02-13, kvitto, orgkartong och sånt finns.
Välvårdad, inte en repa, allt fungerar perfekt, oanvänd mus och tangentbord.

2,16 Ghz Intel Core 2 Duo-processor
4 MB delat L2-cache
2 GB 667 Mhz DDR2 SDRAM
20" widescreen, max upplösning 1680x1050
250 BG Serial ATA-hårddisk
Superdrive
ATI Radeon X1600, 128 MB GDDR3 SDRAM
Ethernet
2 st Firewire 400-portar
3 st USB 2.0-portar + 2 st USB-portar på tangentbordet
WiFi
Bluetooth 2.0 inbyggt
Inbyggda stereohögtalare, mikrofon
DVI-utgång
VGA-utgång
S- och komposit-utgång
Inbyggd webcam
Apple remote
Apple Keyboard
Mighty Mouse

Image

Author:  voxac30tb [ 23 Jun 2011, 22:01 ]
Post subject: 

Mail i din låda

Author:  samuelguran [ 26 Jun 2011, 07:06 ]
Post subject: 

Byte mot en pod X3 live kanske??

/Samuel

Author:  christian-h [ 27 Jun 2011, 12:12 ]
Post subject: 

En iphone 4?

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/