| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Apple iMac 20" 2.16 Intel - bortbytad http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59720 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rawburt [ 23 Jun 2011, 15:51 ] |
| Post subject: | Apple iMac 20" 2.16 Intel - bortbytad |
Bytesvärde 3-4'? Gitarr, förstärkare, bas, pengar, studiogrejs är kul? (edit: Jag har behov av en mindre platt-tv med HDMI?) ----- Modelnr: MA589S/A Inköpt 2007-02-13, kvitto, orgkartong och sånt finns. Välvårdad, inte en repa, allt fungerar perfekt, oanvänd mus och tangentbord. 2,16 Ghz Intel Core 2 Duo-processor 4 MB delat L2-cache 2 GB 667 Mhz DDR2 SDRAM 20" widescreen, max upplösning 1680x1050 250 BG Serial ATA-hårddisk Superdrive ATI Radeon X1600, 128 MB GDDR3 SDRAM Ethernet 2 st Firewire 400-portar 3 st USB 2.0-portar + 2 st USB-portar på tangentbordet WiFi Bluetooth 2.0 inbyggt Inbyggda stereohögtalare, mikrofon DVI-utgång VGA-utgång S- och komposit-utgång Inbyggd webcam Apple remote Apple Keyboard Mighty Mouse
|
|
| Author: | voxac30tb [ 23 Jun 2011, 22:01 ] |
| Post subject: | |
Mail i din låda |
|
| Author: | samuelguran [ 26 Jun 2011, 07:06 ] |
| Post subject: | |
Byte mot en pod X3 live kanske?? /Samuel |
|
| Author: | christian-h [ 27 Jun 2011, 12:12 ] |
| Post subject: | |
En iphone 4? Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|