Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Moddad Bach tele bytes
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59727
Page 1 of 1

Author:  Ulfern [ 23 Jun 2011, 17:22 ]
Post subject:  Moddad Bach tele bytes

Nyss inköpt här på bojen. Moddad med följande: Kablage och pottar bytta (till rätta grejerna enligt tidigare ägare, har inte skruvat upp och kollat), Har en SD 59 minihumbucker i stallposition, stripad från logga och lack på halsen, Schaller straplocks. Jag har putsat upp den och bytt strängar.

Bytes mot: Nån cool pedal, någon gura eller något annat kul. Pengar åt ena eller andra hållet. Finns i Solna, är en latmask och det vore fint om vi kunde göra byte face to face!

Inga dings, rätt så ospelad skulle jag tro.

Image
Image
Image

Author:  southbeck [ 25 Jun 2011, 19:51 ]
Post subject: 

Vad är det för nypris på en sån där? Du kanske är sugen på en jazzburk, en Ibanez af105?


http://www.danielsoderback.com
http://www.myspace.com/southbeck

Author:  zoj99 [ 26 Jun 2011, 11:50 ]
Post subject: 

Jag gillar din gitarr. Har ganska mkt grejer, vad vill du helst ha?

Author:  Ulfern [ 26 Jun 2011, 12:11 ]
Post subject: 

Svar skickade!

Author:  Ulfern [ 29 Jun 2011, 23:06 ]
Post subject: 

Bump!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/