| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Moddad Bach tele bytes http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59727 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Ulfern [ 23 Jun 2011, 17:22 ] |
| Post subject: | Moddad Bach tele bytes |
Nyss inköpt här på bojen. Moddad med följande: Kablage och pottar bytta (till rätta grejerna enligt tidigare ägare, har inte skruvat upp och kollat), Har en SD 59 minihumbucker i stallposition, stripad från logga och lack på halsen, Schaller straplocks. Jag har putsat upp den och bytt strängar. Bytes mot: Nån cool pedal, någon gura eller något annat kul. Pengar åt ena eller andra hållet. Finns i Solna, är en latmask och det vore fint om vi kunde göra byte face to face! Inga dings, rätt så ospelad skulle jag tro. ![]() ![]()
|
|
| Author: | southbeck [ 25 Jun 2011, 19:51 ] |
| Post subject: | |
Vad är det för nypris på en sån där? Du kanske är sugen på en jazzburk, en Ibanez af105? http://www.danielsoderback.com http://www.myspace.com/southbeck |
|
| Author: | zoj99 [ 26 Jun 2011, 11:50 ] |
| Post subject: | |
Jag gillar din gitarr. Har ganska mkt grejer, vad vill du helst ha? |
|
| Author: | Ulfern [ 26 Jun 2011, 12:11 ] |
| Post subject: | |
Svar skickade! |
|
| Author: | Ulfern [ 29 Jun 2011, 23:06 ] |
| Post subject: | |
Bump! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|