| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Telecaster Lite Ash (Korea) BORTA http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59776 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Telemannen [ 24 Jun 2011, 18:52 ] |
| Post subject: | Fender Telecaster Lite Ash (Korea) BORTA |
<b>-BORTA-</b> Tele bytes. Önskas: Tele med rosewood-bräda. Är även försiktigt öppen för andra gitarr- bytesförslag. Svart Tele med svart p-skydd. i mycket gott skick som får alldeles för lite kärlek pga att jag ej kommer överens med "ljusa halsar", dessutom är halsen lite för fet för mina frökenhänder[:D]. Gitarren har stått orörd länge och skulle må bra av en ordentlig setup, f.n intonerar den dåligt. Har inte så bra koll på dessa modeller, men i stall-läge sitter en Seymour Duncan samt i halspos Alnico Pro. Jag är hyfsat säker på att gitarren är orörd beträffande moddningar etc och att ursprungsspecar gäller för denna: Lite Ash Telecaster Available Controls: Master Tone, Master Volume Bridge: Vintage-Style Fingerboard Radius: 9.5 inch (241mm) Guitar Body Material: Light Ash Hardware: Chrome Inlays: Abalone Dots Machine Heads Enclosure: Sealed Neck Material: Birdseye Maple No of Strings: 6 No. of Frets: 22 Pickguard: true Pickguard Colour: Black Pickguard Material: 1-Ply Pickup Configuration: 2 x Single-Coil Pickup Switching: 3 Position Blade - Bridge/Middle/Neck Pickup Type: Seymour Duncan® APTR-1, APTL-1, (Neck/Bridge) (AP=Alnico Pro) Saddles Material: Brass Scale Length (Inches) (Inches): 25.5 Scale Length (mm) (mm): 648 Unique Features: Black Plastic Parts, Oversized Strap Buttons Width at Nut (Inches) (Inches): 1.625 Year of Origin: 2004 Gitarren har inget medföljande hardcase dock kan jag nog skaka fram en bättre beg. gigbag eller så. Trevlig midsommar! [:)] [img][IMG]http://i813.photobucket.com/albums/zz55/telemannen/IMG_5185.jpg[/img][/img] [img][IMG]http://i813.photobucket.com/albums/zz55/telemannen/IMG_5189.jpg[/img][/img] [img][IMG]http://i813.photobucket.com/albums/zz55/telemannen/IMG_5186.jpg[/img][/img] [img][IMG]http://i813.photobucket.com/albums/zz55/telemannen/IMG_5190.jpg[/img][/img] [img][IMG]http://i813.photobucket.com/albums/zz55/telemannen/IMG_5188.jpg[/img][/img] [img][IMG]http://i813.photobucket.com/albums/zz55/telemannen/IMG_5187.jpg[/img][/img] |
|
| Author: | rolwoody [ 25 Jun 2011, 14:04 ] |
| Post subject: | |
Du har mail. |
|
| Author: | k-john [ 25 Jun 2011, 21:20 ] |
| Post subject: | |
Mail skickat! |
|
| Author: | Telemannen [ 25 Jun 2011, 21:52 ] |
| Post subject: | |
rolwoody & k-john har svar [:)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|