Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Aria Pro II FA-70 mot strata/tele [BORTA]
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59923
Page 1 of 1

Author:  tubeman [ 29 Jun 2011, 10:15 ]
Post subject:  Aria Pro II FA-70 mot strata/tele [BORTA]

Bortbytt!

Author:  tubeman [ 25 Jul 2011, 14:29 ]
Post subject: 

Bump!

Author:  dimman [ 25 Jul 2011, 16:48 ]
Post subject: 

Vad hade du tänkt dig för Strata, jag har flera stycken i olika
utföranden och fabrikat..
Vad har du satt Jazzburken i för prisläge till att börja med ?
Hade du tänkt dig et byte rakt utav eller ...........?[:)]

One white, two blue..nothing to eat, plenty to do

Author:  tubeman [ 26 Jul 2011, 10:20 ]
Post subject: 

Jag har satt ett pris på 3500:- utifrån vad jag har lyckats googla fram. Alla strator och teles är intressanta, dock inte räcerstrator eller floydade historier. Kan tänka mig att lägga pengar emellan vid riktigt intressanta byten.

Author:  klast [ 27 Jul 2011, 10:01 ]
Post subject: 

Kan det passa med en MIM Std Strata? Case finns.

Klas

Image

...all the times I've had to play while people sat there drunk...

Author:  tubeman [ 27 Jul 2011, 11:55 ]
Post subject: 

Det är det! Mail i lådan!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/