| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Aria Pro II FA-70 mot strata/tele [BORTA] http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=59923 |
Page 1 of 1 |
| Author: | tubeman [ 29 Jun 2011, 10:15 ] |
| Post subject: | Aria Pro II FA-70 mot strata/tele [BORTA] |
Bortbytt! |
|
| Author: | tubeman [ 25 Jul 2011, 14:29 ] |
| Post subject: | |
Bump! |
|
| Author: | dimman [ 25 Jul 2011, 16:48 ] |
| Post subject: | |
Vad hade du tänkt dig för Strata, jag har flera stycken i olika utföranden och fabrikat.. Vad har du satt Jazzburken i för prisläge till att börja med ? Hade du tänkt dig et byte rakt utav eller ...........?[:)] One white, two blue..nothing to eat, plenty to do |
|
| Author: | tubeman [ 26 Jul 2011, 10:20 ] |
| Post subject: | |
Jag har satt ett pris på 3500:- utifrån vad jag har lyckats googla fram. Alla strator och teles är intressanta, dock inte räcerstrator eller floydade historier. Kan tänka mig att lägga pengar emellan vid riktigt intressanta byten. |
|
| Author: | klast [ 27 Jul 2011, 10:01 ] |
| Post subject: | |
Kan det passa med en MIM Std Strata? Case finns. Klas ![]() ...all the times I've had to play while people sat there drunk... |
|
| Author: | tubeman [ 27 Jul 2011, 11:55 ] |
| Post subject: | |
Det är det! Mail i lådan! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|