 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
 Nobels tremolo TR-X
Har för många tremolo så denna byter jag mot någon annan trevlig pedal. Utmärkt skick, ingen kartong. Nobels tremolo är synnerligen mångsidigt, Googla och bliv upplyst [:D]
|
| 30 Jun 2011, 12:13 |
|
 |
|
Carnevil
Joined: 30 Aug 2006, 10:37 Posts: 39
|
Inte sugen på DOD Milkbox, Rocktron wahwah eller Danelectro Fab Echo?
|
| 01 Jul 2011, 18:30 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Carnevil wrote: Inte sugen på DOD Milkbox, Rocktron wahwah eller Danelectro Fab Echo?
Milkboxen kan jag tänka mig såvida den är OK skick och batteriluckan finns kvar, maila mig om så är fallet.
|
| 01 Jul 2011, 22:41 |
|
 |
|
Rambler
Joined: 09 Oct 2008, 09:10 Posts: 836 Location:
|
Tiny pedals "GAIN" (COT50 wannabe)? Fint skick.
|
| 03 Jul 2011, 23:28 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Rambler wrote: Tiny pedals "GAIN" (COT50 wannabe)? Fint skick.
Mycket bra erbjudande men jag har själv byggt ett antal COT 50.
|
| 04 Jul 2011, 06:53 |
|
 |
|
Carnevil
Joined: 30 Aug 2006, 10:37 Posts: 39
|
Har mejlat.
|
| 08 Jul 2011, 12:53 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Carnevil wrote: Har mejlat.
Har inte kommit fram, försök igen!
|
| 08 Jul 2011, 14:12 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|