Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Vox ac30 tb/6 mot mindre rörstärkare.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60150
Page 1 of 1

Author:  christian-h [ 04 Jul 2011, 22:33 ]
Post subject:  Vox ac30 tb/6 mot mindre rörstärkare.

Vox ac30 tb/6 mot mindre rörstärkare.
Vox ac30 tb/6 mot mindre rörstärkare.
Vox ac30 tb/6 mot mindre rörstärkare.

Jag kan lägga pengar i mellan, eller ta emot en liten slant. Stärkaren är i alla fall ifrån 2000, engelsk alltså och låter väldigt bra.

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Author:  Herb [ 04 Jul 2011, 22:37 ]
Post subject: 

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=57653

"Det finns alltid plats för mer"

Author:  christian-h [ 05 Jul 2011, 20:14 ]
Post subject: 

Den får jag passa på. Tack i alla fall!

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Author:  davidihse [ 05 Jul 2011, 21:02 ]
Post subject: 

Frestande [;)].

myspace.com/slackervillezoo

Author:  christian-h [ 05 Jul 2011, 21:24 ]
Post subject: 

davidihse wrote:

Frestande [;)].

myspace.com/slackervillezoo


Fundera på det![;)]



Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/