| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Classic 70s strata mot annan gitarr! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60232 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Little Wing [ 06 Jul 2011, 20:31 ] |
| Post subject: | Classic 70s strata mot annan gitarr! |
Vill byta min Fender Classic 70s stratocaster (lönngreppbräda och naturfinish = Blackmoore/Lowell George!). Riktigt skönt inspelad lönnhals. Byte mot någon annan elgitarr. Har en annan strata (handbyggd av en vän så den försvinner icke!) så vill ha något annan modell! Det mesta av intresse tror jag, maila eller skriv förslag i tråden om någon är sugen. Går även att köpa för 4000kr + hardcase ingår! Mail: kbringeland[a]hotmail.com |
|
| Author: | badlands [ 06 Jul 2011, 21:38 ] |
| Post subject: | |
En bild på denna vore nice... http://www.missingpieces.se |
|
| Author: | Little Wing [ 06 Jul 2011, 21:47 ] |
| Post subject: | |
Här är en halvkass mobilbild. Kan ta lite bättre om intresse finns! ![]() Mail: kbringeland[a]hotmail.com |
|
| Author: | badlands [ 06 Jul 2011, 22:54 ] |
| Post subject: | |
Nice bild. Lite intresserad men vet inte vad jag har som bytes objekt riktigt. http://www.missingpieces.se |
|
| Author: | Little Wing [ 06 Jul 2011, 22:56 ] |
| Post subject: | |
badlands wrote: Nice bild. Lite intresserad men vet inte vad jag har som bytes objekt riktigt. http://www.missingpieces.se Skulle kunna bytas mot cash också [8D] Mail: kbringeland[a]hotmail.com |
|
| Author: | tubeman [ 07 Jul 2011, 10:45 ] |
| Post subject: | |
Kan denna vara intressant? http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=59923 |
|
| Author: | Little Wing [ 07 Jul 2011, 16:42 ] |
| Post subject: | |
tubeman wrote: Tyvärr, jazzburk funkar tyvärr inte för mig. Behöver solid gitarr. [:)] Mail: kbringeland[a]hotmail.com |
|
| Author: | tubeman [ 07 Jul 2011, 16:49 ] |
| Post subject: | |
Little Wing wrote: tubeman wrote: Tyvärr, jazzburk funkar tyvärr inte för mig. Behöver solid gitarr. [:)] Mail: kbringeland[a]hotmail.com Damnit! Sitter i samma båt |
|
| Author: | dimman [ 08 Jul 2011, 14:58 ] |
| Post subject: | |
Mail på lådan |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|