| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Japan Stratan mot ... http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60247 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chatte [ 07 Jul 2011, 11:57 ] |
| Post subject: | Japan Stratan mot ... |
Helst vill jag sälja den, men kan tänka mig att byta mot: Mexico strata Fungerande dator [}:)] ...eller som delbyte plus pengar: Externt ljudkort PODX3 Gitarren: http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=59875 Denna har fullbredd och min handled föredrar de smalare. Inga fetrunda baseball halsar om du har en MIM strata som byte, utan normaltunna och den smalare med 52 delning i stallet. <b><u>Inget HPD jox</u></b> /Tommy |
|
| Author: | Chatte [ 14 Jul 2011, 22:00 ] |
| Post subject: | |
Mupp! |
|
| Author: | dimman [ 15 Jul 2011, 19:04 ] |
| Post subject: | |
Vad har du för spec på en ev. dator ?? har en P4 med Platt skärm som jag köpte från en bilfirma som just lagt ner...kan det vara nåt ?? One white, two blue..nothing to eat, plenty to do |
|
| Author: | Chatte [ 16 Jul 2011, 11:36 ] |
| Post subject: | |
dimman wrote: Vad har du för spec på en ev. dator ?? har en P4 med Platt skärm som jag köpte från en bilfirma som just lagt ner...kan det vara nåt ?? One white, two blue..nothing to eat, plenty to do Hejsan! Ska ha den så jag kan jobba hemifrån utan att behöva åka dit när jag är ledig, det funkar inte på en Mac. P4 låter lite klent eftersom det är cad modeller inblandade i mätmaskins program. Kan du speca lite bättre gällandes processor, minnen och moderkort vore det kanonbra. Bra grafikkort har jag. /Tommy |
|
| Author: | dimman [ 16 Jul 2011, 22:36 ] |
| Post subject: | |
Kan kolla på Måndag då jag kommer på jobbet, jag har den i ett förråd där. Men jag skulle tippa att den är högst ordinär/standard...den har fungerat som en reservdels dator hos en VAG handlare, inte spec. gammal men som sagt kollar vad det är för något ...återkommer. One white, two blue..nothing to eat, plenty to do |
|
| Author: | Chatte [ 20 Jul 2011, 12:17 ] |
| Post subject: | |
|
|
| Author: | dimman [ 20 Jul 2011, 15:23 ] |
| Post subject: | |
Dessvärre Tommy har kollat datorn ..Iofs en Pentium 4, men i övrigt en helt standard maskin, jag tror inte at det är något för dig med tanke på vad du ska köra i den. One white, two blue..nothing to eat, plenty to do |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|