View unanswered posts | View active topics It is currently 26 Jun 2026, 07:33



Reply to topic  [ 6 posts ] 
Stämskruvar för Gibson/Epiphone [borta] 
Author Message

Joined: 20 Aug 2002, 01:28
Posts: 396
Location:
Post Stämskruvar för Gibson/Epiphone [borta]
Köpte dessa för ett tag sedan men monterade dem aldrig. Då tycker jag det är onödigt att de ligger i en låda och skräpar!

Bytes helst mot 6-inline mekanik.

Annars 300:- ?


<center>Image</center>

MullBenkt


09 Jul 2011, 18:16
Profile ICQ WWW

Joined: 21 Jan 2011, 01:13
Posts: 537
Location: STHLM
Post 
Jag har ett set 6-in line. Diagonalisar från sent japanskt 70-tal i fint skick.
Intressant?
MVH


09 Jul 2011, 19:12
Profile

Joined: 21 Jan 2011, 01:13
Posts: 537
Location: STHLM
Post 
På landet utan internet eller bara ointresserad?[:)]


12 Jul 2011, 00:31
Profile

Joined: 20 Aug 2002, 01:28
Posts: 396
Location:
Post 
Glömsk!!

Låter intressant! Har tänkt montera dem på en Squier, har du nån bild?

MullBenkt


14 Jul 2011, 14:27
Profile ICQ WWW

Joined: 21 Jan 2011, 01:13
Posts: 537
Location: STHLM
Post 
Sorry! Nu är det jag som är glömsk....Ja, jag har stämmisarna framför mig, har fotat dem men får inte in bilden här på bojen. Nedan är en länk som visar hur de ser ut. Skicket är fint!

http://gmf.jetshop.se/6inline-gotoh-dia ... c-482.aspx

MVH


20 Jul 2011, 23:29
Profile

Joined: 20 Aug 2002, 01:28
Posts: 396
Location:
Post 
Ja men det blir bra!

Jag mailar detaljerna.

MullBenkt


21 Jul 2011, 18:54
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.