| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Stämskruvar för Gibson/Epiphone [borta] http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60333 |
Page 1 of 1 |
| Author: | MullBenkt [ 09 Jul 2011, 18:16 ] |
| Post subject: | Stämskruvar för Gibson/Epiphone [borta] |
Köpte dessa för ett tag sedan men monterade dem aldrig. Då tycker jag det är onödigt att de ligger i en låda och skräpar! Bytes helst mot 6-inline mekanik. Annars 300:- ? <center> </center>MullBenkt |
|
| Author: | Stratrat [ 09 Jul 2011, 19:12 ] |
| Post subject: | |
Jag har ett set 6-in line. Diagonalisar från sent japanskt 70-tal i fint skick. Intressant? MVH |
|
| Author: | Stratrat [ 12 Jul 2011, 00:31 ] |
| Post subject: | |
På landet utan internet eller bara ointresserad?[:)] |
|
| Author: | MullBenkt [ 14 Jul 2011, 14:27 ] |
| Post subject: | |
Glömsk!! Låter intressant! Har tänkt montera dem på en Squier, har du nån bild? MullBenkt |
|
| Author: | Stratrat [ 20 Jul 2011, 23:29 ] |
| Post subject: | |
Sorry! Nu är det jag som är glömsk....Ja, jag har stämmisarna framför mig, har fotat dem men får inte in bilden här på bojen. Nedan är en länk som visar hur de ser ut. Skicket är fint! http://gmf.jetshop.se/6inline-gotoh-dia ... c-482.aspx MVH |
|
| Author: | MullBenkt [ 21 Jul 2011, 18:54 ] |
| Post subject: | |
Ja men det blir bra! Jag mailar detaljerna. MullBenkt |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|