| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Menatone Howie >>Paisley Drive el TS 808 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60340 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Hoffe [ 09 Jul 2011, 22:46 ] |
| Post subject: | Menatone Howie >>Paisley Drive el TS 808 |
Har en Howie (nyare modellen med 7 rattar) som är Brian Mena's take på Dumble. Kan tänka mig att byta med: TS 808 reissue, MJM Phantom OD, Reverend Drivetrain2, KoT, Eternity, Menatone Red Snapper, Wampler Paisley Drive, RC Booster, 16 ohms Cannabis Rex element eller annat och pengar åt ena eller andra hållet. /Thomas |
|
| Author: | Hoffe [ 18 Jul 2011, 23:15 ] |
| Post subject: | |
BUMP /Thomas |
|
| Author: | purrchi [ 22 Jul 2011, 20:29 ] |
| Post subject: | |
Vart du inte sugen på byte mot en BB... ? Har för mig jag såg det. Jag är sugen på ett byte mot en bb. |
|
| Author: | Hoffe [ 22 Jul 2011, 21:10 ] |
| Post subject: | |
Synd, fick tag på en BB här i veckan som jag köpte. Ett byte hade ju varit sweet:) /Thomas |
|
| Author: | purrchi [ 26 Jul 2011, 15:36 ] |
| Post subject: | |
Ah... Damn. Synd! |
|
| Author: | crybaby [ 06 Aug 2011, 13:14 ] |
| Post subject: | |
...eller kanske en T.Rex M.A.B lowgain overdrive ? /Lasse <---> Försvinn ur min åsikt !!! |
|
| Author: | Hoffe [ 06 Aug 2011, 15:46 ] |
| Post subject: | |
Tack för erbjudandet Lasse. Men jag avstår nog tyvärr. /Thomas |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|