Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Menatone Howie >>Paisley Drive el TS 808
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60340
Page 1 of 1

Author:  Hoffe [ 09 Jul 2011, 22:46 ]
Post subject:  Menatone Howie >>Paisley Drive el TS 808

Har en Howie (nyare modellen med 7 rattar) som är Brian Mena's take på Dumble.
Kan tänka mig att byta med:
TS 808 reissue, MJM Phantom OD, Reverend Drivetrain2, KoT, Eternity, Menatone Red Snapper, Wampler Paisley Drive, RC Booster, 16 ohms Cannabis Rex element eller annat och pengar åt ena eller andra hållet.

/Thomas

Author:  Hoffe [ 18 Jul 2011, 23:15 ]
Post subject: 

BUMP

/Thomas

Author:  purrchi [ 22 Jul 2011, 20:29 ]
Post subject: 

Vart du inte sugen på byte mot en BB... ? Har för mig jag såg det. Jag är sugen på ett byte mot en bb. :)

Author:  Hoffe [ 22 Jul 2011, 21:10 ]
Post subject: 

Synd, fick tag på en BB här i veckan som jag köpte. Ett byte hade ju varit sweet:)

/Thomas

Author:  purrchi [ 26 Jul 2011, 15:36 ]
Post subject: 

Ah... Damn. Synd!

Author:  crybaby [ 06 Aug 2011, 13:14 ]
Post subject: 

...eller kanske en T.Rex M.A.B lowgain overdrive ?

/Lasse

<--->

Försvinn ur min åsikt !!!

Author:  Hoffe [ 06 Aug 2011, 15:46 ]
Post subject: 

Tack för erbjudandet Lasse. Men jag avstår nog tyvärr.

/Thomas

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/