| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Boss Octave OC-2 (Såld) http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60406 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Harvester [ 12 Jul 2011, 07:25 ] |
| Post subject: | Boss Octave OC-2 (Såld) |
Har en Boss Octave OC-2, nästan är oanvänd. ![]() Byte Humbucker Pedaler:Fuzz, OD, Boost eller Phaser. Eller kom med andra byesförslag. |
|
| Author: | Goran [ 12 Jul 2011, 08:14 ] |
| Post subject: | |
Nobels Tremolo TR-X? |
|
| Author: | Harvester [ 12 Jul 2011, 12:57 ] |
| Post subject: | |
Goran wrote: Nobels Tremolo TR-X? Nja, tror inte det. Jag kan även ta emot pengar om så är[;)]. |
|
| Author: | BasJohan [ 13 Jul 2011, 21:13 ] |
| Post subject: | |
Hejsan! Hur mycket pengar vill du ha för den? |
|
| Author: | Harvester [ 13 Jul 2011, 21:23 ] |
| Post subject: | |
BasJohan wrote: Hejsan! Hur mycket pengar vill du ha för den? Mailat dig. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|