Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Boss Octave OC-2 (Såld)
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60406
Page 1 of 1

Author:  Harvester [ 12 Jul 2011, 07:25 ]
Post subject:  Boss Octave OC-2 (Såld)

Har en Boss Octave OC-2, nästan är oanvänd.

Image

Byte
Humbucker
Pedaler:Fuzz, OD, Boost eller Phaser.
Eller kom med andra byesförslag.

Author:  Goran [ 12 Jul 2011, 08:14 ]
Post subject: 

Nobels Tremolo TR-X?

Author:  Harvester [ 12 Jul 2011, 12:57 ]
Post subject: 

Goran wrote:

Nobels Tremolo TR-X?

Nja, tror inte det.
Jag kan även ta emot pengar om så är[;)].

Author:  BasJohan [ 13 Jul 2011, 21:13 ]
Post subject: 

Hejsan!
Hur mycket pengar vill du ha för den?

Author:  Harvester [ 13 Jul 2011, 21:23 ]
Post subject: 

BasJohan wrote:

Hejsan!
Hur mycket pengar vill du ha för den?

Mailat dig.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/