View unanswered posts | View active topics It is currently 27 Jun 2026, 11:57



Reply to topic  [ 2 posts ] 
<-> 
Author Message

Joined: 08 Jul 2011, 20:14
Posts: 182
Location:
Post <->
Önskar:
<s>Marshall JCM 800 2203/2204/2205 alt JMP 2204.
Skick spelar ingen roll.</s>Finnes:
Hiwatt DR112 - 100W PA topp med exakt samma slutsteg och trafos som DR103. exakt en sån här: http://dcsbulldog.tripod.com/DR112-Sm

Ampeg V4 - Äldre modellen av Ampegs 100W topp. sen 60-tal eller tidig 70-tal. Rockad och sliten men funkar klockrent. Amerikansk, medföljer extern 110/220 omformare.

Noname 2x15". Samma mått som en 4x12". Gammal å stadig låda med vintage JBL K140 element. Helsvart låda med Hiwatt tolex. Låter GULD!

Baslåda - 1x18" JBL K151 vintage element. Bra hemmabyggd svart å fin låda på JBL specar.

Fender Studiobass combo 1x15". 180W helrör från sent 70-tal. Rare klassiker. Bra skick med orginal switch till eq.<s></s>


13 Jul 2011, 08:03
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 08 Jul 2011, 20:14
Posts: 182
Location:
Post 
Böömp


17 Jul 2011, 15:19
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.