Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

EP-Booster mot OD.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60425
Page 1 of 1

Author:  nilo [ 12 Jul 2011, 19:58 ]
Post subject:  EP-Booster mot OD.

Typ Ts808, cusack screamer, abunai 2, el dylikt.

"III Sides to every story".

Author:  frans [ 12 Jul 2011, 23:21 ]
Post subject: 

jag har en 808-klon som är byggd av zeta55. har tyvärr aldrig testat en 808 själv så jag kan tyvärr inte säga hur lik den är.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/