| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| EP-Booster mot OD. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60425 |
Page 1 of 1 |
| Author: | nilo [ 12 Jul 2011, 19:58 ] |
| Post subject: | EP-Booster mot OD. |
Typ Ts808, cusack screamer, abunai 2, el dylikt. "III Sides to every story". |
|
| Author: | frans [ 12 Jul 2011, 23:21 ] |
| Post subject: | |
jag har en 808-klon som är byggd av zeta55. har tyvärr aldrig testat en 808 själv så jag kan tyvärr inte säga hur lik den är. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|