Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

<->
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60448
Page 1 of 1

Author:  jensbackelin [ 13 Jul 2011, 08:03 ]
Post subject:  <->

Önskar:
<s>Marshall JCM 800 2203/2204/2205 alt JMP 2204.
Skick spelar ingen roll.</s>Finnes:
Hiwatt DR112 - 100W PA topp med exakt samma slutsteg och trafos som DR103. exakt en sån här: http://dcsbulldog.tripod.com/DR112-Sm

Ampeg V4 - Äldre modellen av Ampegs 100W topp. sen 60-tal eller tidig 70-tal. Rockad och sliten men funkar klockrent. Amerikansk, medföljer extern 110/220 omformare.

Noname 2x15". Samma mått som en 4x12". Gammal å stadig låda med vintage JBL K140 element. Helsvart låda med Hiwatt tolex. Låter GULD!

Baslåda - 1x18" JBL K151 vintage element. Bra hemmabyggd svart å fin låda på JBL specar.

Fender Studiobass combo 1x15". 180W helrör från sent 70-tal. Rare klassiker. Bra skick med orginal switch till eq.<s></s>

Author:  jensbackelin [ 17 Jul 2011, 15:19 ]
Post subject: 

Böömp

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/