| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| <-> http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60448 |
Page 1 of 1 |
| Author: | jensbackelin [ 13 Jul 2011, 08:03 ] |
| Post subject: | <-> |
Önskar: <s>Marshall JCM 800 2203/2204/2205 alt JMP 2204. Skick spelar ingen roll.</s>Finnes: Hiwatt DR112 - 100W PA topp med exakt samma slutsteg och trafos som DR103. exakt en sån här: http://dcsbulldog.tripod.com/DR112-Sm Ampeg V4 - Äldre modellen av Ampegs 100W topp. sen 60-tal eller tidig 70-tal. Rockad och sliten men funkar klockrent. Amerikansk, medföljer extern 110/220 omformare. Noname 2x15". Samma mått som en 4x12". Gammal å stadig låda med vintage JBL K140 element. Helsvart låda med Hiwatt tolex. Låter GULD! Baslåda - 1x18" JBL K151 vintage element. Bra hemmabyggd svart å fin låda på JBL specar. Fender Studiobass combo 1x15". 180W helrör från sent 70-tal. Rare klassiker. Bra skick med orginal switch till eq.<s></s> |
|
| Author: | jensbackelin [ 17 Jul 2011, 15:19 ] |
| Post subject: | |
Böömp |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|