| Author |
Message |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
 Div. Pedaler å lite annat -AVSLUTAD-
<b>AVSLUTAD</b>
|
| 13 Jul 2011, 11:45 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
OCD klonen mot Nobels tremolo TR-X?
|
| 13 Jul 2011, 20:02 |
|
 |
|
Harvester
Joined: 27 Dec 2007, 10:29 Posts: 1584 Location:
|
OCD-klonen mot en A/B-box Länk:http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=60407
|
| 13 Jul 2011, 20:22 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
Goran wrote: OCD klonen mot Nobels tremolo TR-X?
Tack för erbjudandet, men för närvarande är tremoloparken fullbelagd.
|
| 13 Jul 2011, 22:26 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
Harvester wrote: OCD-klonen mot en A/B-box Länk:http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=60407
Ja tack, det blir bra! Maila kontaktuppgifter via profilen, så gör jag sammalunda.
|
| 13 Jul 2011, 22:27 |
|
 |
|
k-john
Joined: 07 Nov 2003, 19:35 Posts: 398 Location: Karlstad
|
Mail till dig!
|
| 13 Jul 2011, 23:01 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
k-john wrote: Mail till dig!
Mail tebax!
|
| 13 Jul 2011, 23:10 |
|
 |
|
Harvester
Joined: 27 Dec 2007, 10:29 Posts: 1584 Location:
|
Telemannen wrote: Harvester wrote: OCD-klonen mot en A/B-box Länk:http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=60407
Ja tack, det blir bra! Maila kontaktuppgifter via profilen, så gör jag sammalunda. A/B-boxen packad, skickar den i morgon.
|
| 14 Jul 2011, 13:24 |
|
 |
|
Harvester
Joined: 27 Dec 2007, 10:29 Posts: 1584 Location:
|
Du fick min adress va?
|
| 14 Jul 2011, 13:25 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
Harvester wrote: Du fick min adress va?
Jadå. Pedalen skickad och har nyss mailat dig om detta [:)] Hoppas du blir nöjd! /Pär
|
| 14 Jul 2011, 15:42 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
Harvester wrote: Telemannen wrote: Harvester wrote: OCD-klonen mot en A/B-box Länk:http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=60407
Ja tack, det blir bra! Maila kontaktuppgifter via profilen, så gör jag sammalunda. A/B-boxen packad, skickar den i morgon. Tack å bock! [:)]
|
| 14 Jul 2011, 15:45 |
|
 |
|
Stefan N
Joined: 21 Jul 2008, 20:30 Posts: 69 Location:
|
Byte Sioux Flanger mot Boss PQ-4 EQ ?
|
| 16 Jul 2011, 09:51 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
Stefan N wrote: Byte Sioux Flanger mot Boss PQ-4 EQ ?
Hej Stefan! Absolut, det är taget. [:)] Skicka ett mail med kontaktuppgifter via profilen, så gör jag detsamma. /Pär
|
| 16 Jul 2011, 09:58 |
|
 |
|
mr trex
Joined: 10 Mar 2011, 00:37 Posts: 25 Location:
|
you got mail:)
|
| 20 Jul 2011, 13:30 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
mr trex wrote: you got mail:)
Du å [:)]
|
| 20 Jul 2011, 21:42 |
|
|