| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Hiwatt Studio/stage - BEHÅLLER http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60519 |
Page 1 of 1 |
| Author: | mikel [ 14 Jul 2011, 15:13 ] |
| Post subject: | Hiwatt Studio/stage - BEHÅLLER |
![]() <s> Är sugen på att prova nåt annat. Hardcase ingår. Prova mig. 19.000 tycker jag mig den är värd. Antingen likvärdig gitarr eller förstärkare eller cash emellan.</s> BEHÅLLER |
|
| Author: | hartsner [ 16 Jul 2011, 13:32 ] |
| Post subject: | |
http://ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=60459 Intressant? |
|
| Author: | gbdw [ 16 Jul 2011, 14:57 ] |
| Post subject: | |
Kastar ur mig lite bytesförslag: Fender Super Reverb -70, nyservad. Fender Dual Showman reverb, nyservad, m. Tubetown 2x12. Lite olika elbasar: Music man Sterling -96, Fender Am std P -97. Am std tele -98 |
|
| Author: | mikel [ 16 Jul 2011, 18:04 ] |
| Post subject: | |
hartsner wrote: Inte intressant. |
|
| Author: | mikel [ 16 Jul 2011, 18:04 ] |
| Post subject: | |
gbdw wrote: Kastar ur mig lite bytesförslag: Fender Super Reverb -70, nyservad. Fender Dual Showman reverb, nyservad, m. Tubetown 2x12. Lite olika elbasar: Music man Sterling -96, Fender Am std P -97. Am std tele -98 Du har mail. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|