Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Hiwatt Studio/stage - BEHÅLLER
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60519
Page 1 of 1

Author:  mikel [ 14 Jul 2011, 15:13 ]
Post subject:  Hiwatt Studio/stage - BEHÅLLER

Image
<s>
Är sugen på att prova nåt annat. Hardcase ingår. Prova mig. 19.000 tycker jag mig den är värd. Antingen likvärdig gitarr eller förstärkare eller cash emellan.</s>

BEHÅLLER

Author:  hartsner [ 16 Jul 2011, 13:32 ]
Post subject: 

http://ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=60459

Intressant?

Author:  gbdw [ 16 Jul 2011, 14:57 ]
Post subject: 

Kastar ur mig lite bytesförslag:
Fender Super Reverb -70, nyservad. Fender Dual Showman reverb, nyservad, m. Tubetown 2x12.
Lite olika elbasar: Music man Sterling -96, Fender Am std P -97.
Am std tele -98

Author:  mikel [ 16 Jul 2011, 18:04 ]
Post subject: 



Inte intressant.

Author:  mikel [ 16 Jul 2011, 18:04 ]
Post subject: 

gbdw wrote:

Kastar ur mig lite bytesförslag:
Fender Super Reverb -70, nyservad. Fender Dual Showman reverb, nyservad, m. Tubetown 2x12.
Lite olika elbasar: Music man Sterling -96, Fender Am std P -97.
Am std tele -98


Du har mail.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/