Joined: 24 Jan 2010, 12:05 Posts: 236 Location: Kallinge
Hiwatt Studio/stage - BEHÅLLER
<s> Är sugen på att prova nåt annat. Hardcase ingår. Prova mig. 19.000 tycker jag mig den är värd. Antingen likvärdig gitarr eller förstärkare eller cash emellan.</s>
Kastar ur mig lite bytesförslag: Fender Super Reverb -70, nyservad. Fender Dual Showman reverb, nyservad, m. Tubetown 2x12. Lite olika elbasar: Music man Sterling -96, Fender Am std P -97. Am std tele -98
16 Jul 2011, 14:57
mikel
Joined: 24 Jan 2010, 12:05 Posts: 236 Location: Kallinge
Joined: 24 Jan 2010, 12:05 Posts: 236 Location: Kallinge
gbdw wrote:
Kastar ur mig lite bytesförslag: Fender Super Reverb -70, nyservad. Fender Dual Showman reverb, nyservad, m. Tubetown 2x12. Lite olika elbasar: Music man Sterling -96, Fender Am std P -97. Am std tele -98
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum