Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Vill sälja/byta bort mina prylar - gärna mot acke.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60542
Page 1 of 1

Author:  gavelli [ 14 Jul 2011, 22:14 ]
Post subject:  Vill sälja/byta bort mina prylar - gärna mot acke.

Jag har massa prylar som knappt används som jag vill byta bort eller sälja. Är främst sugen på någon schysst stålacke men letar även efter ett billigare klaviatur att ha till datorn, elgitarrer och rörförstärkare. Tell me what ya' got![8D]

Fender strata Japan
Bach Les Paul
Fender akustisk 12a med Fishman-system
Roland GP-16+midibord
1x12-låda med Celestion Vintage 30
Boss OC-2 Japan
Rocktron Utopia g100
J&D SG-kopia

Skicka ett mail ifall du har något kul att byta bort, om du vill köpa nåt av mig, vill ha mer info eller bara småsnacka lite. Grejerna kan skickas med bussgods. Rock on![:)]

<hr noshade size="1"><font size="2"><font color="red"><b>Mvh - Peter</b></font id="red"></font id="size2">

Author:  Telemannen [ 14 Jul 2011, 22:55 ]
Post subject: 

Mail till dig [:)]

Author:  root [ 14 Jul 2011, 23:40 ]
Post subject: 

Mailat!

Author:  gavelli [ 15 Jul 2011, 02:34 ]
Post subject: 

Svar till er som mailat![:)]

<hr noshade size="1"><font size="2"><font color="red"><b>Mvh - Peter</b></font id="red"></font id="size2">

Author:  dimman [ 15 Jul 2011, 18:59 ]
Post subject: 

Mail till från mig[:)]

One white, two blue..nothing to eat, plenty to do

Author:  gavelli [ 16 Jul 2011, 02:41 ]
Post subject: 

Come on! Ingen som har en schysst akustisk gitarr att byta bort? Testade en Tanglewood av nån slags folkmodell på musikaffär för någon dag sen och GASen kickade igång. Riktigt fint och fylligt ljud i en mycket billig gura. Det märket är väldigt intressant![:)]

<hr noshade size="1"><font size="2"><font color="red"><b>Mvh - Peter</b></font id="red"></font id="size2">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/