| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Boss OC-2 samt EQ mot Wahwah el. delay? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60600 |
Page 1 of 1 |
| Author: | McE [ 16 Jul 2011, 12:03 ] |
| Post subject: | Boss OC-2 samt EQ mot Wahwah el. delay? |
Det här med Octaver var väl inte min grej, dock har jag aldrig haft en wahwah! Nån som har lust att byta? Har även en boss rge-10 som jag inte blir av med ifall nån är sugen. Den faan lär jag få dras med till dö´dagar!? Är även intresserad av delay om nån har en över.. Boss DD3 el.dyl. |
|
| Author: | Carnevil [ 17 Jul 2011, 14:15 ] |
| Post subject: | |
Har en Rocktron Black Cat Moan som jag vill byta bort. Saknar batterilucka men är för övrigt i nyskick. http://www.rocktron.com/products/wahped ... atmoanwah/ |
|
| Author: | McE [ 18 Jul 2011, 20:42 ] |
| Post subject: | |
Intressant! Var finns du? Bor själv i Sundsvall. Skicka ett PM med ditt tel.nr så kan jag ringa och få lite info? |
|
| Author: | McE [ 20 Jul 2011, 15:06 ] |
| Post subject: | |
Har kollat pedalen på nätet och visst, vi byter! Hör av dig! |
|
| Author: | Carnevil [ 21 Jul 2011, 08:42 ] |
| Post subject: | |
Har mejlat. |
|
| Author: | arinihsd [ 21 Jul 2011, 11:04 ] |
| Post subject: | |
boss rge-10 Mail skickat. |
|
| Author: | McE [ 25 Jul 2011, 15:07 ] |
| Post subject: | |
Ja nåt byte blev det inte, tyvärr. OC-2:an är försedd med kardborre under, glömde skriva det. Kan byta mot annat än wahwah om så önskas! Och EQ´n vill man betala så dåligt för så då behåller jag den istället. Kan vara bra till nåt ändå? |
|
| Author: | arinihsd [ 25 Jul 2011, 23:10 ] |
| Post subject: | |
EQ.n går ju ha när man vill testa lite ljud. De här halvrackgrejorna verkar ha bra kvalitet. Min ena är närmare 30 år och ändå finns inget skrap i varken ratt eller knappar. Den är bucklig och jag har fått löda lite, men fungerar klanderfritt ändå. Men marknaden i Sverige verkar rätt liten. Här är en länk där någon i Danmark söker RGE-10 http://forum.speakerplans.com/boss-rge1 ... 52763.html |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|