Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Boss OC-2 samt EQ mot Wahwah el. delay?
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60600
Page 1 of 1

Author:  McE [ 16 Jul 2011, 12:03 ]
Post subject:  Boss OC-2 samt EQ mot Wahwah el. delay?

Det här med Octaver var väl inte min grej, dock har jag aldrig haft en wahwah! Nån som har lust att byta? Har även en boss rge-10 som jag inte blir av med ifall nån är sugen. Den faan lär jag få dras med till dö´dagar!? Är även intresserad av delay om nån har en över.. Boss DD3 el.dyl.

Author:  Carnevil [ 17 Jul 2011, 14:15 ]
Post subject: 

Har en Rocktron Black Cat Moan som jag vill byta bort. Saknar batterilucka men är för övrigt i nyskick.

http://www.rocktron.com/products/wahped ... atmoanwah/

Author:  McE [ 18 Jul 2011, 20:42 ]
Post subject: 

Intressant! Var finns du? Bor själv i Sundsvall. Skicka ett PM med ditt tel.nr så kan jag ringa och få lite info?

Author:  McE [ 20 Jul 2011, 15:06 ]
Post subject: 

Har kollat pedalen på nätet och visst, vi byter! Hör av dig!

Author:  Carnevil [ 21 Jul 2011, 08:42 ]
Post subject: 

Har mejlat.

Author:  arinihsd [ 21 Jul 2011, 11:04 ]
Post subject: 

boss rge-10
Mail skickat.

Author:  McE [ 25 Jul 2011, 15:07 ]
Post subject: 

Ja nåt byte blev det inte, tyvärr. OC-2:an är försedd med kardborre under, glömde skriva det. Kan byta mot annat än wahwah om så önskas!
Och EQ´n vill man betala så dåligt för så då behåller jag den istället. Kan vara bra till nåt ändå?

Author:  arinihsd [ 25 Jul 2011, 23:10 ]
Post subject: 

EQ.n går ju ha när man vill testa lite ljud. De här halvrackgrejorna verkar ha bra kvalitet. Min ena är närmare 30 år och ändå finns inget skrap i varken ratt eller knappar. Den är bucklig och jag har fått löda lite, men fungerar klanderfritt ändå. Men marknaden i Sverige verkar rätt liten.

Här är en länk där någon i Danmark söker RGE-10

http://forum.speakerplans.com/boss-rge1 ... 52763.html

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/