Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Diverse
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60658
Page 1 of 1

Author:  Tomme [ 17 Jul 2011, 17:32 ]
Post subject:  Diverse

Tjena tänkte kränga av lite saker som inte används.

* Gibson Melodymaker Joan Jett men en spricka uppe i huvudet och något litet märke men inget som påverkar ljudet direkt. Räknar inte med att man får ut så mycket för den men iaf så medföljer Hardcase och manualen. Jag köpte den ny den 05/2-2010. Nypriset var 6000 när jag köpte den. <font size="3"><font color="red">On hold</font id="red"></font id="size3">

* Presonus 1 box med mikrofon, ljudkort, hörlurar/headset. Inte mycket använt. Köptes ny från Thomann för runt 2200 :-

Boss DS-1 made in Thaiwan. Fint skick dock någon litet lacksläpp.<font size="3"><font color="red">On hold</font id="red"></font id="size3">

Epiphone Strata hals (hockeyklubba) från en röd 88-89 gura ( rött huvud ) <font size="3"><font color="red">On hold</font id="red"></font id="size3">

Bytes mot något kul. Är rätt sugen på någon shredd gura eller en jazzmaster/Mustang. Kan skicka in pengar om det behövs.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/