| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| tele mick mot tele mick... http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60771 |
Page 1 of 1 |
| Author: | davidihse [ 19 Jul 2011, 23:45 ] |
| Post subject: | tele mick mot tele mick... |
I min MIM '72 custom sitter just nu en Seymor Duncan 5-2 i stallet och den låter kanon! Men... Den har för låg output för att matcha Lollar Regal i halsen. Byter därför den och/eller orginalmicken, vad den nu heter, mot en telemick med bra ljud och högre output. myspace.com/slackervillezoo |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|