Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Akustisk mot akustisk eller tele!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60980
Page 1 of 1

Author:  BlueGuitar [ 24 Jul 2011, 13:31 ]
Post subject:  Akustisk mot akustisk eller tele!

Min Ibanez AW90 mot din akustiska i folkstil! Eller en Fender Telecaster 60's classic.

Min AW90 är en dreadnought, och jag skulle hellre ha något i stil med en Guild M-120.

Maila på!

When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.
-Jimi Hendrix

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/