| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Akustisk mot akustisk eller tele! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=60980 |
Page 1 of 1 |
| Author: | BlueGuitar [ 24 Jul 2011, 13:31 ] |
| Post subject: | Akustisk mot akustisk eller tele! |
Min Ibanez AW90 mot din akustiska i folkstil! Eller en Fender Telecaster 60's classic. Min AW90 är en dreadnought, och jag skulle hellre ha något i stil med en Guild M-120. Maila på! When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace. -Jimi Hendrix |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|