| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Marshall DSL 401 mot högtalare http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61100 |
Page 1 of 1 |
| Author: | monk [ 26 Jul 2011, 15:36 ] |
| Post subject: | Marshall DSL 401 mot högtalare |
Önskar en bra 4x12 låda eller möjligen en 2x12 låda. Det är den här förstärkaren som jag köpte för några månader sedan: bojen/topic.asp?TOPIC_ID=53432 Mycket fint skick. Låter kanon. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|