Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Marshall DSL 401 mot högtalare
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61100
Page 1 of 1

Author:  monk [ 26 Jul 2011, 15:36 ]
Post subject:  Marshall DSL 401 mot högtalare

Önskar en bra 4x12 låda eller möjligen en 2x12 låda.

Det är den här förstärkaren som jag köpte för några månader sedan:
bojen/topic.asp?TOPIC_ID=53432

Mycket fint skick. Låter kanon.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/