| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Hardcase mot ...Floyd/acke? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61128 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chatte [ 27 Jul 2011, 01:31 ] |
| Post subject: | Hardcase mot ...Floyd/acke? |
Har två case för mycket. Säljs helst, men kan bytas mot ... <ul><li> Floydat plektrumskydd HSS </li><li> <s>Humbucker med lite klös i, splittbar.</s> </li> <li> <s>Bra strata mickar (får gärna vara klös i dem oxå)</s> [:D] <s>,hotrails brukar jag landa med </s>[:D] </li> <li> Helt Floydstall </li> <li>Dottern har ingen egen gitarr, bör funka att stämma och spela på [;)]</li></ul> Finns tejp rester efter leverans på det ena caset ser jag. Några bilder finns här: http://s960.photobucket.com/albums/ae86 ... erse/Case/ Någon vart <font color="red">såld</font id="red"> på kameran [:o)] <s>Har även en videokamera i nyskick som kan bytas mot något jävligt roligt. Länkar så jag slipper skriva / ändra på flera ställen. http://www.diskantforum.se/viewtopic.php?f=37&t=38442</s> |
|
| Author: | Ohjay [ 30 Jul 2011, 21:53 ] |
| Post subject: | |
Du råkar inte ha vägarna förbi GBG det närmsta? Isf skulle jag kunna slänga lite roliga humbuckers efter dig om jag får caset(eller båda rent av). Känns lite småtråkigt att betala ~250 i frakt... [:(] |
|
| Author: | Chatte [ 31 Jul 2011, 01:02 ] |
| Post subject: | |
Tjenare Oscar! Tyvärr har jag inga bromsar på bilen så jag ska inte ens åka till affären i närtid. Men om du är lite sugen kanske någon har vägen förbi Norrköping och skall till Göteborg? Betala frakt av ingenting är som sagt lite surt. Har ett fodral i kroken och hämtar gitarr, men jag vill gärna ha hem gitarren i det fodralet först [:o)] |
|
| Author: | Chatte [ 03 Aug 2011, 00:35 ] |
| Post subject: | |
|
|
| Author: | Bornbroke [ 05 Aug 2011, 13:31 ] |
| Post subject: | |
Hur mycket vill du ha för hardcasen? och vad passar att ha i dom? [:)] |
|
| Author: | Chatte [ 07 Aug 2011, 12:09 ] |
| Post subject: | |
Bornbroke wrote: Hur mycket vill du ha för hardcasen? och vad passar att ha i dom? [:)] Säg vad du vill ge för hardcaset istället [8D] Det passar att ha gitarrformade saker i dem, strata aktiga. Man kan även ha lördagsgodis, massa öl, en jäfla massa tandpetare...okey, en gissning är att en Les Paul eller Flying V gura inte passar. |
|
| Author: | rawburt [ 09 Aug 2011, 15:07 ] |
| Post subject: | |
Nytt oanvänt floyd från guitarfetish?
|
|
| Author: | Chatte [ 09 Aug 2011, 22:04 ] |
| Post subject: | |
rawburt wrote: Nytt oanvänt floyd från guitarfetish? ![]() Är det samma spec som till din gamla röda är jag intresserad [:D] 74 mm mellan stolparna osv? |
|
| Author: | rawburt [ 09 Aug 2011, 23:02 ] |
| Post subject: | |
Jag har ingen koll på om den passar just den fina gitarren men enligt deras websida så fits den well on studs spaced from 71-76mm apart. http://www.guitarfetish.com/NEW-Heavy-D ... p_518.html |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|