Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Hardcase mot ...Floyd/acke?
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61128
Page 1 of 1

Author:  Chatte [ 27 Jul 2011, 01:31 ]
Post subject:  Hardcase mot ...Floyd/acke?

Har två case för mycket.

Säljs helst, men kan bytas mot ...

<ul><li> Floydat plektrumskydd HSS </li><li> <s>Humbucker med lite klös i, splittbar.</s> </li>
<li> <s>Bra strata mickar (får gärna vara klös i dem oxå)</s> [:D] <s>,hotrails brukar jag landa med </s>[:D] </li>
<li> Helt Floydstall </li>
<li>Dottern har ingen egen gitarr, bör funka att stämma och spela på [;)]</li></ul>




Finns tejp rester efter leverans på det ena caset ser jag.
Några bilder finns här:

http://s960.photobucket.com/albums/ae86 ... erse/Case/

Någon vart <font color="red">såld</font id="red"> på kameran [:o)]
<s>Har även en videokamera i nyskick som kan bytas mot något jävligt roligt.
Länkar så jag slipper skriva / ändra på flera ställen.
http://www.diskantforum.se/viewtopic.php?f=37&t=38442</s>

Author:  Ohjay [ 30 Jul 2011, 21:53 ]
Post subject: 

Du råkar inte ha vägarna förbi GBG det närmsta? :)
Isf skulle jag kunna slänga lite roliga humbuckers efter dig om jag får caset(eller båda rent av).
Känns lite småtråkigt att betala ~250 i frakt... [:(]

Author:  Chatte [ 31 Jul 2011, 01:02 ]
Post subject: 

Tjenare Oscar!

Tyvärr har jag inga bromsar på bilen så jag ska inte ens åka till affären i närtid.

Men om du är lite sugen kanske någon har vägen förbi Norrköping och skall till Göteborg?
Betala frakt av ingenting är som sagt lite surt.

Har ett fodral i kroken och hämtar gitarr, men jag vill gärna ha hem gitarren i det fodralet först [:o)]

Author:  Chatte [ 03 Aug 2011, 00:35 ]
Post subject: 

Image

Author:  Bornbroke [ 05 Aug 2011, 13:31 ]
Post subject: 

Hur mycket vill du ha för hardcasen? och vad passar att ha i dom? [:)]

Author:  Chatte [ 07 Aug 2011, 12:09 ]
Post subject: 

Bornbroke wrote:

Hur mycket vill du ha för hardcasen? och vad passar att ha i dom? [:)]


Säg vad du vill ge för hardcaset istället [8D]

Det passar att ha gitarrformade saker i dem, strata aktiga.

Man kan även ha lördagsgodis, massa öl, en jäfla massa tandpetare...okey, en gissning är att en Les Paul eller Flying V gura inte passar.

Author:  rawburt [ 09 Aug 2011, 15:07 ]
Post subject: 

Nytt oanvänt floyd från guitarfetish?

Image

Author:  Chatte [ 09 Aug 2011, 22:04 ]
Post subject: 

rawburt wrote:

Nytt oanvänt floyd från guitarfetish?

Image


Är det samma spec som till din gamla röda är jag intresserad [:D]
74 mm mellan stolparna osv?

Author:  rawburt [ 09 Aug 2011, 23:02 ]
Post subject: 

Jag har ingen koll på om den passar just den fina gitarren men enligt deras websida så fits den well on studs spaced from 71-76mm apart.

http://www.guitarfetish.com/NEW-Heavy-D ... p_518.html

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/