 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
| Author |
Message |
|
biffen
Joined: 25 Oct 2009, 22:28 Posts: 510
|
 Carl Martin AC-TONE
Hej! Är ute efter en Carl Martin AC-tone åt gitarristen i mitt band. Så ifall nån sitter på en sådan och är sugen att byta bort den mot dessa två pedaler så är det bara att höra av sig [:)]
<b>Ibanez Tubescreamer Classic TS-10 MIJ BOSS DS-1 Stinkfoot-moddad</b>
|
| 27 Jul 2011, 13:20 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|