Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Carl Martin AC-TONE
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61137
Page 1 of 1

Author:  biffen [ 27 Jul 2011, 13:20 ]
Post subject:  Carl Martin AC-TONE

Hej!
Är ute efter en Carl Martin AC-tone åt gitarristen i mitt band.
Så ifall nån sitter på en sådan och är sugen att byta bort den mot dessa två pedaler så är det bara att höra av sig [:)]

<b>Ibanez Tubescreamer Classic TS-10 MIJ
BOSS DS-1 Stinkfoot-moddad</b>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/