| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Carl Martin AC-TONE http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61137 |
Page 1 of 1 |
| Author: | biffen [ 27 Jul 2011, 13:20 ] |
| Post subject: | Carl Martin AC-TONE |
Hej! Är ute efter en Carl Martin AC-tone åt gitarristen i mitt band. Så ifall nån sitter på en sådan och är sugen att byta bort den mot dessa två pedaler så är det bara att höra av sig [:)] <b>Ibanez Tubescreamer Classic TS-10 MIJ BOSS DS-1 Stinkfoot-moddad</b> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|