| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Såld. vox ac30 tb/6 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61201 |
Page 1 of 1 |
| Author: | christian-h [ 28 Jul 2011, 13:27 ] |
| Post subject: | Såld. vox ac30 tb/6 |
Hej. Engelsktillverkad, greenbacks. Ifrån 2000, alltså under korg-eran. Byter gärna mot en mindre rörstärkare som ska klara lägenhetsvolym bra! Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> |
|
| Author: | Stratrat [ 31 Jul 2011, 16:10 ] |
| Post subject: | |
Tjenare! Jag har en Laney VC15. Vad sägs? MVH |
|
| Author: | christian-h [ 01 Aug 2011, 23:23 ] |
| Post subject: | |
Du kan väl dra iväg ett mail och berätta lite mer! Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> |
|
| Author: | davidihse [ 01 Aug 2011, 23:30 ] |
| Post subject: | |
Uj vad det kryper i fingrarna, en sådan vox smakar mumma! myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | d-drop [ 02 Aug 2011, 10:24 ] |
| Post subject: | |
christian-h wrote: Hej. Engelsktillverkad, greenbacks. Ifrån 2000, alltså under korg-eran. Byter gärna mot en mindre rörstärkare som ska klara lägenhetsvolym bra! Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> http://www.myspace.com/stackhouseofficial http://www.myspace.com/bozemanssimplex |
|
| Author: | christian-h [ 02 Aug 2011, 23:27 ] |
| Post subject: | |
Stärkaren blev faktiskt spontansåld idag till en trevlig herre. Därför får jag ändra topicen till såld, även om din vc 60 skulle kunna vara intressant.[:)] Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> |
|
| Author: | d-drop [ 03 Aug 2011, 00:03 ] |
| Post subject: | |
christian-h wrote: Stärkaren blev faktiskt spontansåld idag till en trevlig herre. Därför får jag ändra topicen till såld, även om din vc 60 skulle kunna vara intressant.[:)] Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u> /anders http://www.myspace.com/stackhouseofficial http://www.myspace.com/bozemanssimplex |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|