Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Såld. vox ac30 tb/6
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61201
Page 1 of 1

Author:  christian-h [ 28 Jul 2011, 13:27 ]
Post subject:  Såld. vox ac30 tb/6

Hej.

Engelsktillverkad, greenbacks. Ifrån 2000, alltså under korg-eran.

Byter gärna mot en mindre rörstärkare som ska klara lägenhetsvolym bra!

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Author:  Stratrat [ 31 Jul 2011, 16:10 ]
Post subject: 

Tjenare!
Jag har en Laney VC15. Vad sägs?
MVH

Author:  christian-h [ 01 Aug 2011, 23:23 ]
Post subject: 

Du kan väl dra iväg ett mail och berätta lite mer!

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Author:  davidihse [ 01 Aug 2011, 23:30 ]
Post subject: 

Uj vad det kryper i fingrarna, en sådan vox smakar mumma!

myspace.com/slackervillezoo

Author:  d-drop [ 02 Aug 2011, 10:24 ]
Post subject: 

christian-h wrote:

Hej.

Engelsktillverkad, greenbacks. Ifrån 2000, alltså under korg-eran.

Byter gärna mot en mindre rörstärkare som ska klara lägenhetsvolym bra!

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
En crate vc60 1x12 kanske? + nåt mer då såklart!

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex

Author:  christian-h [ 02 Aug 2011, 23:27 ]
Post subject: 

Stärkaren blev faktiskt spontansåld idag till en trevlig herre. Därför får jag ändra topicen till såld, även om din vc 60 skulle kunna vara intressant.[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Author:  d-drop [ 03 Aug 2011, 00:03 ]
Post subject: 

christian-h wrote:

Stärkaren blev faktiskt spontansåld idag till en trevlig herre. Därför får jag ändra topicen till såld, även om din vc 60 skulle kunna vara intressant.[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
Pengar går såklart bra med! 3500 vill jag ha. Mejla om det är intressant!
/anders

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/