Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Marshall 1922 2x12
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61244
Page 1 of 1

Author:  noblemotive [ 29 Jul 2011, 08:24 ]
Post subject:  Marshall 1922 2x12

Välinspelad Marshall 1922 med Celestion G12T-75 högtalare.
Otroligt smidig och välljudande.

Nypris: <font color="blue">4800</font id="blue">
Bytesvärde: <font color="blue">2000</font id="blue">

Intresserad utav en Orange PPC2x12
eller nån mindre fenderlåda, hit me!

Lägger givetvis en peng emellan om så behövs.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/