| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Marshall 1922 2x12 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=61244 |
Page 1 of 1 |
| Author: | noblemotive [ 29 Jul 2011, 08:24 ] |
| Post subject: | Marshall 1922 2x12 |
Välinspelad Marshall 1922 med Celestion G12T-75 högtalare. Otroligt smidig och välljudande. Nypris: <font color="blue">4800</font id="blue"> Bytesvärde: <font color="blue">2000</font id="blue"> Intresserad utav en Orange PPC2x12 eller nån mindre fenderlåda, hit me! Lägger givetvis en peng emellan om så behövs. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|