haellgren wrote:
Chatte wrote:

Kanske bäst att förtydliga:
Jag har både en röd X3 böna och en GT-10 som jag ledsnat på [:0]
HD500 och eventuellt lite pengar mellan då?
Vad hade du tänkt för priser på apparaterna Chatte ?

Bra fråga.
Mitt önskemål är 2400kr för X3 bönan och 2800kr för Boss pedulen.
Har man bättre förslag kan man alltid skicka ett mail och se vad som händer?
Boss pedalen ska jag trampa lite på i helgen sen är den i skillsmässa.